رئیس اتاق بازرگانی زنجان در نشست با سفیر ایران در تونس و لیبی مطرح کرد؛

آمادگی اتاق بازرگانی زنجان برای میزبانی از هیأت تجاری کشور لیبی

تونس و لیبی می توانند بازارهای جدید هدف صادارتی استان زنجان باشند

جلسه مشترک فعالان اقتصادی استان با سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشورهای تونس و لیبی عصر روز چهارشنبه ۲۴ خردادماه به همت اتاق بازرگانی زنجان در محل سالن جلسات شهید شهریاری اتاق و با حضور فعالان اقتصادی برگزار شد.

به گزارش همدلی‌زنجان، صمد یوسفی اصل رئیس اتاق بازرگانی زنجان در ابتدای این جلسه با اشاره به توانمندی های تولیدی صنعتی و صادراتی استان در بخش های مختلف و وجود کارخانجات بزرگ در این زمینه در استان، اظهار کرد: اتاق بازرگانی زنجان زمینه‌های مشترک همکاری های تجاری و اقتصادی با کشور تونس را احصا کرده است.

وی با بیان اینکه همکاری مشترک در بخش‌های چون زیتون و روغن زیتون، صنایع مس، صنایع برقی و تجهیزات وابسته، حوزه های دانشگاهی با وجود دانشگاه های بسیار معتبر در استان زنجان و … می تواند از جمله زمینه های همکاری مشترک طرفین باشد، تصریح کرد: استان زنجان مراوداتی نیز با کشور لیبی داشته که این مبادلات تجاری می‌تواند با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های موجود، هر چه بیشتر گسترش و توسعه پیدا کند.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با تاکید بر لزوم فعال شدن هر چه بیشتر و ایجاد دفاتر تجاری در کشورهای هدف صادارتی، گفت: راه اندازی دفتر تجاری استان زنجان در کشور تونس یکی از علاقه مندی های می باشد که در این زمینه اتاق بازرگانی زنجان آمادگی دارد تا با یک برنامه ریزی مطلوب آن را عملیاتی نماید.

یوسفی اصل از آمادگی میزبانی اتاق بازرگانی زنجان از هیأت تجاری لیبی و مسئولان رده بالای این کشور در استان در راستای توسعه روابط تجاری و اقتصادی طرفین خبر داد و گفت: تفاهم‌نامه‌های موجود و تجدید آن در راستای گسترش ارتباطات تجاری و اقتصادی، در اتاق بازرگانی زنجان مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

در ادامه این جلسه نیز فعالان اقتصادی استان زنجان در بخش های مختلف نظرات، پیشنهادات و ظرفیت های تولیدی و صادراتی را مرود بحث و تبادل نظر قرار دادند.
انتهای پیام/الف.میم

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
واژگونی خودرو در جاده زنجان، مرگ راننده را رقم زد
خبر قبلی
تابلوی ترافیک  سنگین در بزرگراه تخلفات ساختمانی!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست