1. اخبار استان
  2.  اتمام تعریض و بهسازی ۴ کیلومتر از محور زنجان _ ابهر

کد خبر: 32075

 اتمام تعریض و بهسازی ۴ کیلومتر از محور زنجان _ ابهر

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ابهر گفت: تعریض و بهسازی ۴ کیلومتر از محور ترانزیت زنجان _ ابهر حدفاصل روستای عمیدآباد انجام شد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ علی‌اصغر عطوفی با بیان این مطلب، اظهار کرد: پروژه تعریض و بهسازی ۴ کیلومتر از محور ترانزیت زنجان _ ابهر حدفاصل روستای عمیدآباد واقع در بخش صائین‌قلعه صورت گرفت.

وی رفع نقاط حادثه‌ساز در محورهای مواصلاتی استان را از جمله مهم‌ترین پروژه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برشمرد و تصریح کرد: این پروژه که یکی از مطالبات مردمی نیز به شمار می‌رود با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان انجام شد.

عطوفی با بیان اینکه با انجام زیرسازی، ابنیه فنی، روسازی و روکش آسفالت این محور شاهد تردد ایمن و روان در این محور خواهیم بود، تصریح کرد: برای اجرای طرح تعریض در محور زنجان _ ابهر، بیش از ۱۸ دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین شامل گریدر، کمپرس، آبپاش، لودر، بیل مکانیکی، بولدزر، قیرپاش، فینیشر و غلطک به طور تمام‌وقت مشغول کار بودند.

وی با توضیح اینکه عملیات تعریض و بهسازی این محور از سال ۹۸ آغاز شد و در آذرماه سال‌جاری به پایان رسید، خاطرنشان کرد: خط‌کشی، جداکننده و نصب تابلو ایمنی و علایم هشدار دهنده نیز در برنامه‌های بعدی اجرا می‌شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
پروژه کتابخانه عمومی آببر دهه فجر سالجاری قابل افتتاح خواهد بود
خبر قبلی
ماجرای کارت پایان خدمت حسن شجاعی نماینده ابهر چیست؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست