1. اخبار استان
  2. اجرای طرح توسعه جنگل در حوزه آبخیز آببر

کد خبر: 11989

اجرای طرح توسعه جنگل در حوزه آبخیز آببر

رئیس اداره جنگلکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از اجرای طرح توسعه جنگل با نهال در حوزه آبخیز آببر به مساحت ۱۱۰ هکتار از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی خبر داد.

به گزارش “همدلی‌‌زنجان”؛ مجید معانی با اشاره به آغاز اجرای طرح توسعه جنگل با نهال در حوزه آبخیز آببر، گفت: این طرح به مساحت ۱۱۰ هکتار در محل طرح مدیریت منابع جنگلی جمال آباد در حال اجرا است.

معانی همچنین به اعتبار تخصیص یافته به منظور اجرای طرح توسعه جنگل با نهال در حوزه آبخیز آببر اشاره کرد و گفت: ۵۳۰ میلیون تومان از محل صندوق توسعه ملی تصویب شده است.

رئیس اداره جنگلکاری اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان با بیان این که این طرح هر ساله در فصل پائیز در نقاط مختلف استان عملیاتی می‌شود، تاکید کرد: پروژه امسال ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده تا نیمه آذرماه به اتمام می‌رسد.

معانی ادامه داد: امسال از اعتبارات همین محل ۱۱۰ هکتار مصوب شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳ برابر افزایش مساحت اجرای طرح را شاهد هستیم.

رئیس اداره جنگلکاری اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان از اجرای غنی سازی جنگل با نهال در ۳۰ هکتار از اراضی ملی  طی  سال جاری از محل طرح صیانت خبر داد و گفت: طرح توسعه جنگل با نهال در بیدان چای شهرستان زنجان به مساحت ۵۰ هکتار نیز از محل اعتبارات طرح صیانت در حال اجرا است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مجموعه “سنگ های قیمتی و فسیل” در زنجان/گزارش تصویری
خبر قبلی
۵ آذر بازدید از موزه های استان زنجان برای بسیجیان رایگان است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست