1. اخبار استان
  2. اختصاص خودرو آتش‌نشانی پیشرفته به استان زنجان

کد خبر: 25743

اختصاص خودرو آتش‌نشانی پیشرفته به استان زنجان

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از اختصاص خودرو آتش‌نشانی پیشرفته به استان زنجان خبر داد و گفت: در شهر زنجان خودروی آتش نشانی برای پوشش اطفای حریق در ارتفاع بالا را نداریم که با اختصاص این خودرو این چالش برطرف می‌شود.  تلاش داریم شهرهای بدون خودرو آتش نشانی هم از این خودرو بهره‌مند شوند‌.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ مصطفی طاهری با بیان اینکه درصد قابل قبولی قیر رایگان به استان زنجان اختصاص می‌یابد‌، اظهار کرد: ‌در صورت افزایش ظرفیت از طریق وزارت نفت، درصد قابل قبولی قیر رایگان برای استان زنجان اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری‌های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت، شهرستان‌های طارم و زنجان از ظرفیت ماده ۵۸ بهره‌مند خواهند شد، افزود : هر ساله مبالغ بسیار خوبی برای این شهرداری‌ها از طریق ظرفیت ماده ۵۸ در نظر گرفته می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در  مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طی بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که اسامی شهرداری‌های آببر، ارمغان خانه، چورزق و نیک پی در لیست ماده ۵۸ قرار ندارد، گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده این شهرها هم از ظرفیت‌های ماده ۵۸ بهره‌مند خواهند شد.

وی همچنین به پیگیری‌های صورت گرفته درباره تامین اعتبارات مورد نیاز برای برخی از پروژه‌های نیمه تمام از محل اعتبارات ملی در زنجان اشاره کرد و افزود: طی سال آینده اتفاقات خوبی در استان به ویژه در حوزه پروژه بزرگی چون سد مشمپا رخ خواهد داد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
جان باختن راکب موتورسیکلت در زنجان
خبر قبلی
پوتین، شمشیربازی که شمشیرسازی نمی داند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست