استان زنجان در اجرای مسکن ملی نسبت به بیشتر استان‌ها پیشتاز است

استاندار زنجان گفت: استان زنجان در اجرای مسکن ملی نسبت به بیشتر استان‌ها پیشتاز است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ محسن افشارچی با بیان این مطلب، اظهار کرد: استان زنجان در حوزه مسکن ملی در سطح کشور نسبت به بیشتر استان‌ها جلوتر است و البته با توجه به بالا بودن حجم کارها، در مواجه با مشکلات اجرای این طرح نیز اول است و با بسیاری از چالش‌ها و کمبودهای حوزه ساخت و ساز، قبل از همه مواجه می شویم.

استاندار زنجان در حاشیه بازدید از پروژه مسکن ملی در کوی زنگان اظهار داشت: خوشبختانه روند اجرای پروژه در استان، به خوبی انجام واز پیشرفت چشمگیری برخوردار است.

وی مسکن ملی را از جمله مهمترین اولویت‌های ذهنی خود در استان عنوان کرد و گفت: انرژی زیادی هم نسبت به این طرح صرف کردم و تیم متمرکز خاص استانداری مستقر در معاونت عمرانی، همه مسائل مربوط به مسکن ملی را به خوبی رصد می کند.

مقام عالی دولت در استان، با اشاره به اینکه از سه ماه وقت طلایی تا پایان سال، می‌توان برای خانه دار شدن زودتر متقاضیان استفاده کرد، افزود: واحدهای آماده طرح نهضت ملی مسکن، باید در این بازه زمانی به مرحله تحویل به متقاضیان برسد.

افشارچی با تاکید بر اینکه بازدید از پروژه‌های مسکن ملی را بصورت ماهانه در برنامه خواهم داشت، گفت: خوشبختانه به کیفیت ساخت و سازها در پروژه‌های مسکن ملی در استان زنجان به خوبی توجه شده و در این راستا ساخت مدارس در مجموعه‌های نهضت ملی مسکن هم مد نظر قرار گرفته است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سوگواره یاس نبوی در ۱۰ امامزاده و بقعه استان زنجان برگزار می شود
خبر قبلی
۲۷۰۰۰۰۰ بنای ناپایدار بدون هر گونه سازه در کشور وجود دارد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست