1. اجتماعی
  2. استان زنجان در مقابله با کرونا موفق عمل کرده است

کد خبر: 20197

استاندار زنجان:

استان زنجان در مقابله با کرونا موفق عمل کرده است

استاندار زنجان گفت: در موضوع مقابله با کرونا اقدامات بسیار مهم و ارزشمندی در استان انجام شده است که در ارزیابی‌ها باید به این مورد امتیاز خوبی داده شود.

به گزارش همدلی‌زنجان، به نقل از استانداری زنجان، فتح اله حقیقی در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان با بیان اینکه پای کار بودن حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی در مقابله با کرونا جای بررسی دارد، اظهار کرد: این حوزه‌ها باید به گونه‌ای وارد عمل شوند که مواردی مانند نزدن ماسک و عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، به عنوان یک ضد ارزش و کاری زشت نهادینه شود.

وی یادآورشد: در بازدیدهای سرزده از برخی دستگاه‌های اداری متاسفانه شاهد بودیم که برخی از کارمندان از ماسک استفاده نمی‌کنند در حالیکه باید از سوی مدیران هر مجموعه با چنین افرادی برخورد شود.

استاندار زنجان به کم کاری بعضی از دستگاه‌ها در مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: همین امر موجب شد تا هشت هزار همیار سلامت را به همکاری بگیریم واگر در بحث کرونا توفیقات خوبی داریم به خاطر همکاری و همراهی سپاه و همین همیاران سلامت است.

وی همچنین با بیان اینکه لزوم ارائه خدمات در شرایط کرونایی بر کسی پوشیده نیست گفت: هر دستگاهی که بتواند تا حد امکان خدمات غیرحضوری به جامعه هدف خود بدهد، قطعا شایسته تر است و باید در گزینش‌ها مد نظر قرار گیرد.

مقام عالی استان در ادامه به محورها و ملاک‌های مطرح شده برای گزینش دستگاه‌ها و ارگان‌ها در جشنواره‌هایی مانند شهید رجایی اشاره کرد و گفت: به عنوان مثال در موضوعی مانند نظام آراستگی، شرکت توزیع برق یکی آراسته ترین دستگاه ها و سازمان‌های استان است.

حقیقی با بیان اینکه مقرر شده است تا سال ۱۴۰۴ همه خدمات توزیع برق به طور ۱۰۰ درصد الکترونیکی شود، گفت: شرکت توزیع برق در آبان ماه ۹۹ این طرح را عملیاتی کرد و پنج سال از برنامه و هدف تعیین شده جلو افتاده است.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در انتخاب دستگاه‌های برتر باید ظرافت زیادی به خرج داد اظهار داشت: شاید در برخی موارد کارگر یا نیروی خدماتی گلوگاه آن دستگاه باشد پس گزینش و تجلیل حق اوست و نه دیگر نیروهای آن مجموعه.

 وی  در خصوص آیتم میزان همکاری اجرایی در مقابله با ویروس کرونا در گزینش‌ها گفت: در حال حاضر شاید تنها  استانی هستیم که سپاه ما از همان روز اول در مبارزه با کرونا، در کنار دستگاه‌ها بوده و با اجرای گسترده طرح شهید سلیمانی، در استان کار جدیدی انجام نشد چراکه در استان زنجان سپاه از ابتدا پای کار بود و فرمانده سپاه هم در قرارگاه مرکزی، این موضوع را به عنوان استان موفق گزارش کرده است.

استاندار زنجان همچنین به آیتم تکریم ارباب رجوع در ارزیابی دستگاه ها اشاره کرد و گفت: تکریم فقط به معنای دیدار و ملاقات مردمی نیست که مدیران به برگزاری آن بسنده کنند، بلکه به معنای حقیقی ارتباط خوب با مردم، رسانه و معطل نکردن ارباب رجوع در دستگاه‌ها است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آبشار هشترخان _ طارُم
خبر قبلی
اسکی باز زنجانی، مقام نخست در مسابقات اسکی آلپاین
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست