1. اخبار استان
  2. افتتاح کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان

کد خبر: 1703

افتتاح کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان

 

افتتاح کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان

 

 

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر خود به استان زنجان بیمارستان الغدیر ابهر، کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، مرکز جامع سلامت شهری شماره ۱۷ شهری زنجان، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی قره بلاغ سلطانیه و واحد همودیالیز انجمن حمایت از بیماران کلیوی را افتتاح کرد.

 

 

به گزارش همدلی‌زنجان، وزیر بهداشت همچنین از انجمن خیریه مهرانه زنجان بازدید و در حاشیه افتتاح کتابخانه قلم چی از سازنده خیر کتابخانه آقای کاظم قلم چی تقدیر کرد.

در پروژه های افتتاحی وزیر بهداشت نخستین پروژه بیمارستان الغدیر ابهر بود که عملیات اجرایی این بیمارستان در سال ۱۳۸۷ با ظرفیت ۲۳۵ تخت توسط سازمان مجری (راه و شهرسازی) آغاز شده بود و مجهز به اطاق عمل، بخش‌های تخصصی و عمومی، پاراکلینیکی و تجهیزات پیشرفته است.

 

از دیگر پرووژه های افتتاحی کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بود. این کتابخانه سال ۱۳۹۰ در راستای تحقق اهداف طرح تحول سلامت در حوزه آموزش و پژوهش به مساحت ۳ هزار و ۶۳ مترمربع در دو طبقه عملیات اجرائی خود را آغاز کرد و برای دسترسی بهتر و بهره‌مندی هرچه بیشتر از منابع علمی و پژوهشی جهت استفاده دانشجویان، اعضای هیت علمی، متخصصین و پرسنل دانشگاه با حضور وزیر افتتاح شد.

این پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان ساخته شده و برای تجهیز آن نیز ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که یک میلیارد و ۵۰۰ میلین تومان از هزینه ساخت آن توسط بنیاد قلم‌چی تامین شده است.

در راستای تحقق اهداف نظام سلامت در حوزه بهداشت، احداث همزمان تعداد ۲۲۶ واحد ارائه‌دهنده خدمات سلامت با اعتبار حدود ۸۸ میلیارد تومان در سطح استان با انعقاد تفاهم‌نامه مشترک سه‌جانبه مابین وزارت بهداشت، استانداری زنجان و دانشگاه علوم پزشکی زنجان اجرائی شده که در این راستا تعداد ۱۰۰ واحد از پروژه‌های مذکور در استان آماده بهره‌براری است که به صورت نمادین مرکز جامع سلامت شهری شماره ۱۷ شهری زنجان به مساحت کل ۷۷۰ مترمربع و مساحت زیربنا ۴۹۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر۹۰۰ میلیون تومان با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
زنجان تشنه زمین‌های صنعتی برای ورود سرمایه‌گذاران
خبر قبلی
کمبود ۷۰ هزار تخت بیمارستانی در کشور
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست