انجام ۹ پروژه عمرانی با اعتبارات استانی در بازار تاریخی زنجان

انجام ۹ پروژه عمرانی با اعتبارات استانی در بازار تاریخی زنجان

 

 

 

 

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: ۹ پروژه عمرانی از اعتبارات مصوب استانی در سال ۹۶ در بازار زنجان انجام شده است.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان، مهرداد عسگریان، در دومین کارگروه بازار تاریخی زنجان، اظهار کرد: تکمیل مرمت و ساماندهی مسجد چهل ستون زنجان، مرمت راسته های مجموعه تاریخی بازار زنجان، مرمت راسته حاج ابراهیم، مرمت سرای حاج علیقلی، مرمت مسجد آقا کاظم، مرمت مسجد میرزایی نجفی، مرمت سرای مهدی علی، مرمت مسجد سید فتح الله و مرمت های اضطراری بناهای تاریخی و مذهبی استان از جمله پروژه هایی است که از محل اعتبارات استانی در بازار انجام شده  و می شود.

وی افزود:  از محل اعتباران ملی نیز پروژه های برای بازار زنجان مصوب شده که هنوز اعتباری به آن تخصیص نیافته است.

عسگریان در خصوص پروژهایی که از محل اعتبارات ملی برای  بازار در نظر گرفته شده، اظهار کرد: مرمت بازار تاریخی، مرمت و ساماندهی بافت تاریخی شهر زنجان ، مسجد جامع، تهیه طرح تفضیلی شیت بازار تاریخی به مساحت ۶۰ هکتار ، مشارکت در مرمت بناهای تاریخی و ساماندهی تاسیسات بازار تاریخی شهر زنجان از جمله پروژه هایی با اعتبارات ملی است که برای بازار تاریخی زنجان در نظر گرفته شده است.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی زنجان در خصوص طرح مرمت و ساماندهی راسته پاشا بازار زنجان بیان کرد:تهیه طرح مرمت و ساماندهی راسته پاشای بازار زنجان از جمله مواردی است که از اعتبارات بافت های فرسوده برای آن استفاده خواهد شد.

وی در خصوص پروژه‌های مرمتی سال ۹۵ راسته امامزاده بازار زنجان اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی زنجان در سال ۹۵، اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان برای مرمت این راسته هزینه کرده است که قابل بازدید می باشد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نیمی از ردیف‌های متفرقه بودجه ۹۷ کشور حذف شده است
خبر قبلی
انتخاب مدیر نمونه حقوق شهروندی مطابق با نظرسنجی صورت گرفته است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست