انطباق بیش از ۹۹ درصد نازل های عرضه سوخت مایع با استاندارد در سال ۱۴۰۱

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان گفت: به منظور بررسی صحت عملکرد نازل های عرضه سوخت مایع و پخش کننده های CNG موجود در استان زنجان؛ در سال ۱۴۰۱، بالغ بر ۲۵۶۵ مورد، آزمون انجام گرفته است که از این تعداد کمتر از نیم درصد نازلها مردود گزارش گردید که پس از استانداردسازی مجدداً به چرخه بهره برداری بازگشت.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ صابر کاظمی، سرپرست اداره کل استاندارد استان، اعلام کرد: در راستای اجرای وظایف قانونی استاندارد در خصوص بررسی صحت عملکرد نازل های عرضه سوخت مایع موجود در استان زنجان؛ در سال ۱۴۰۱ تعداد دو هزار و ۳۸۳ آزمون ادواری در مرکز استان و شهرستان های تابعه انجام شده است که از این تعداد ۹۹/۷ درصد نازل ها مورد قبول واقع شده است.

کاظمی افزود: کنترل و آزمون نازل‌های جایگاه‌های سوخت مایع استان به منظور بررسی صحت عملکرد نازل و جلوگیری از کم فروشی و ضرر و زیان برای مصرف کنندگان، طبق برنامه هر سه ماه یکبار انجام می‌شود. و در صورت مردود شدن نسبت به تنظیم و آزمون مجدد اقدام می گردد.

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان در پایان عنوان کرد: تعداد ۱۸۲ آزمون نیز بر روی پخش کننده CNG توسط آزمایشگاه همکار مورد تایید سازمان ملی استاندارد و با هماهنگی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی انجام گرفت که خوشبختانه تمامی نازلهای مورد قبول استاندارد واقع شد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
پردیس فناوری در شهرستان ابهر ایجاد می شود
خبر قبلی
اختصاص بیش از ۱۲ هزارتن گندم خارجی به استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست