1. اخبار استان
  2. باند سارقان سیم کابل برق متلاشی شد

کد خبر: 30291

باند سارقان سیم کابل برق متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری باند سارقان سیم کابل برق با ۴۲ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ سرهنگ “محمد مهدیخانی با بیان این مطلب، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در حوزه استحفاظی شهرستان ابهر شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی با بررسی دقیق صحنه های وقوع سرقت با استفاده از تجهیزات فنی و انجام تحقیقات تخصصی، ۴نفر از عاملان این سرقت ها را که در پوشش خانواده و به صورت باندی اقدام به سرقت می کردندشناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آنان را در یکی از استانهای همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان که دو مرد و دو زن بودند آلات سرقت اعم از دستکش و قیچی آهن بر،مقادیری سیم برق مسی مسروقه، کشف و یک دستگاه خودرو پژو۲۰۶ نقره ای رنگ که از آن در امر سرقت ها استفاده می نمودند توقیف شد.

سرهنگ مهدیخانی بیان داشت :متهمان در تحقیقات پلیسی به ۴۲ فقره سرقت سیم و کابل برق از سطح شهرستان ابهر اعتراف که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه موفقیت پلیس در پیشگیری از جرائم نتیجه تعامل و همکاری مردم و سازمان ها با پلیس است تصریح کرد: از شهروندان می حواهیم در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا ضمن تماس با ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تصادف ۲ خودروی سواری در جاده زنجان – بیجار ۷ مصدوم و فوتی برجا گذاشت
خبر قبلی
همیاری
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست