مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان:

باید بخشی از درآمد معدن انگوران در استان زنجان هزینه شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اظهار داشت: باید بخشی از درآمد معدن انگوران در جهت توسعه استان زنجان و در راستای اقدامات اکتشافی و ژئوفیزیکی معدنی استان هزینه گردد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ مجید گلشنی در جلسه ای که با حضور نماینده مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صنعت ، معدن و تجارت در استان زنجان برگزار گردید ، عنوان کرد: باید درآمد بخش معدن برای توسعه و اکتشافات معدنی هزینه گردد و با توجه به درآمد قابل توجه معدن انگوران در استان و اینکه تاکنون این امر ناچیز صورت گرفته است ، ما بدنبال تحقق این امر در استان هستیم.

وی با تاکید بر ضرورت انجام اقدامات اکتشافی در استان یادآور شد : با تغییر رویه صورت گرفته در حوزه اکتشافات بخش معدن مقرر شده ۱۲ پروانه اکتشاف توسط ایمیدرو و ۴ پروانه اکتشاف توسط شرکت تهیه و تولید مواد معدنی در استان عملیاتی گردد.

این مقام مسئول افزود : باید از ظرفیت های موجود در استان زنجان همچون سایر استان ها در جهت اکتشاف و حفاری معادن استفاده کرد تا بتوانیم از پتانسیل های معدنی موجود بهره مند شویم.

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان عنوان کرد : خوشبختانه عملکرد استان در حوزه معدن در سال جاری قابل مقایسه با سال های قبل نبوده به طوریکه شاهد رشد ۳هزار درصدی سرمایه گذاری در بخش معدن در سال جاری نسبت به سال گذشته هستیم.

وی در خصوص سرمایه گذاری صورت گرفته در بخش صنعت استان عنوان کرد : با توجه به برنامه سند راهبردی توسعه استان باید تا پایان سال ۱۳ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش صنعت صورت گیرد که تاکنون ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان محقق گردیده است .

این مقام مسئول تصریح کرد : سرمایه گذاری صنعتی صورت گرفته در سال گذشته ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان خاطر نشان ساخت : ایجاد محدودیت واردات برای تولیدات استان که دارای کیفیت اقلام وارداتی بوده و امکان تامین نیاز کشور را برآورده می کند و نیز تخصیص ارز برای واحدهای بزرگ استان از جمله مواردی است که استان در حال پیگیری از وزارت صمت می باشد و با تحقق آنها شاهد توسعه واحدهای بزرگ صنعتی در استان زنجان خواهیم بود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
صدا و سیمای زنجان رها شده است!
خبر قبلی
افزایش درآمد و کاهش هزینه ها، شاخص اصلی ارزیابی مناطق مخابراتی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست