1. اجتماعی
  2. برگزاری مانور شیمیایی زیستی به مناسبت هفته پدافند غیر عامل

کد خبر: 23674

برگزاری مانور شیمیایی زیستی به مناسبت هفته پدافند غیر عامل

مانور شیمیایی زیستی به مناسبت هفته پدافند غیر عامل در مجتمع کاغذسازی راشا کاسپین ایرانیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع کاغذسازی راشا کاسپین ایرانیان، این مانور با هدف حفظ آمادگی نیروهای امدادی، آتش نشانی و کارکنان مجتمع در خصوص رخداداد های پدافند غیر عامل برگزار شد.

رستمی معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: این مانور در سه دسته زیستی، شیمایی و آتش نشانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در هر سه دسته عملیات با موفقیت صورت گرفت، اظهار کرد: امروز در این عملیات، نحوه آبگیری از استخرهای روباز ، نجات مسمومین در مانور مسمویت از طریق گاز شیمیایی و اطفاء حریق در مانور آتش سوزی با حضور دستگاه های امداد و نجات انجام شد.

به گفته رستمی در حوزه مانور آتش سوزی نیز عملیات با یک خودروی عملیاتی و ۴ خودروی پشتیبانی صورت گرفت. هدایت این مانور برعهده سازمان آتش نشانی و اجرای آن توسط تیم آتش نشانی مجتمع کاغذسازی راشا کاسپین ایرانیان صورت گرفت.

مجتمع کاغذسازی راشا کاسپین ایرانیان که در زمینه تولید انواع کاغذ فعالیت دارد، با اجرای این مانور علاوه بر اینکه سطح آمادگی خود را در برابر رخداداد های پدافند غیر عامل بالا برد زمینه را برای همکاری بین دستگاهی در حوزه امداد و نجات فراهم تر کرد.

مانور شیمیایی زیستی با مشارکت سردار سرتیپ دوم حسین آل اسحاق، معاونت پدافند غیرعامل کشور، سازمان صنعت، معادن و تجارت، شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان، سازمان امداد نجات هلال احمر، مدیریت پدافند غیرعامل استانداری زنجان و سازمان آتش نشانی شهرداری زنجان برگزار شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
جایگاهِ ضعیفِ روانشناسی در زندگی ما
خبر قبلی
قاتل معلم زنجانی دستگیر شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست