1. اجتماعی
  2. برگزاری پویش ضیافت مهربانی در زنجان

کد خبر: 26249

سرپرست بهزیستی استان زنجان خبرداد؛

برگزاری پویش ضیافت مهربانی در زنجان

۳۰۰ کودک بدسرپرست و بی سرپرست چشم انتظار حامی هستند

سرپرست بهزیستی استان زنجان از برگزاری پویش ضیافت مهربانی با تکیه برمشارکت های مردمی به مناسبت ماه مبارک رمضان خبرداد.

به گزارش همدلی زنجان، سلمان حسینی در نشست خبری ظهر امروز، با بیان اینکه این ضیافت از ۱۴ فروردین آغاز شده است، اظهار کرد: پویش ضیافت مهربانی تا عید فطر ادامه دارد.

وی با تاکید براینکه در طرح ضیافت مهربانی رمضان افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار و فرزندان بی‌سرپرست در اولویت قرار دارند و در این پویش اقلام معیشتی، بهداشتی، کمک‌هزینه‌ی معیشت، غذای گرم، هزینه درمان، ازدواج و جهیزیه جمع‌آوری و بین مددجویان نیازمند توزیع می‌شود، افزود: در راستای استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکت های مردمی، پویش ضیافت مهربانی به مناسبت ماه مبارک رمضان در استان زنجان اجرا می شود.

سرپرست بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه در راستای شفاف‌سازی نحوه توزیع مشارکت‌های مردمی، تمامی اقلام توزیع شده در بین مددجویان در سامانه ارمغان بهزیستی ثبت خواهد شد، تصریح کرد: مؤسسه‌های خیریه همواره در کنار بهزیستی بوده و این پویش با یاری مؤسسات غیردولتی و خیریه تحت نظارت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از شهروندان زنجانی درخواست مشارکت فعال در پویش ضیافت مهربانی را داریم، یادآور شد: شهروندان زنجانی از طریق کد دستوری #۰۲۵۰۰*۶۶۵۵* و شماره کارت ۲۱۶۸-۷۱۷۸-۹۵۷۰-۶۳۶۷ و شماره‌حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ به جامعه هدف بهزیستی کمک کنند.

۳۰۰ کودک زنجانی در انتظار حامی هستند

حسینی با اشاره به اینکه ۵۱۰ کودک در طرح حامی تحت حمایت خیرین استان زنجان قرار گرفته اند، اظهار کرد: ۳۰۰ کودک در استان زنجان در نوبت دریافت حامی هستند.

حسینی با بیان اینکه در طرح ضیافت سال ۱۴۰۰ مبلغ ۲۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از خیرین و مردم استان زنجان جمع‌آوری شد، عنوان کرد: اعتبارات جمع‌آوری‌شده از خیرین استان زنجان در بین ۱۰ هزار خانواده توزیع شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تجربه کشورهای کوچک شوروی
خبر قبلی
جذب پلیس افتخاری در استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست