1. اخبار استان
  2. بیمارستان ولیعصر(عج)۲ زنجان پروژه ای کاملا زنجانی است

کد خبر: 884

بیمارستان ولیعصر(عج)۲ زنجان پروژه ای کاملا زنجانی است

بیمارستان ولیعصر(عج)۲ زنجان پروژه ای کاملا زنجانی است

 

معاون رئیس جمهور به اقدامات انجام شده برای ساخت بیمارستان ولیعصر۲ در زنجان اشاره کرد و گفت: بیمارستان ولیعصر(عج)۲ زنجان پروژه ای کاملا زنجانی است.

 

به گزارش همدلی‌زنجان، جمشید انصاری در آئین کلنگ زنی بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی ولیعصر(عج)۲ و مجتمع خدماتی، تجاری، اداری و مسکونی مجاور آن، بابیان اینکه اقدامات بهداشتی و درمانی مناسبی در سال های اخیر صورت گرفته است، اظهار کرد: با ساخت و تکمیل بیمارستان ولیعصر۲ در شهر زنجان سرانه تخت های بیمارستانی افزایش خواهد یافت. سرانه تخت های بیمارستانی در سطح استان و شهرستان زنجان مناسب نبود و با تکیه بر ظرفیت های بومی و ساخت و بهره برداری از این پروژه شاهد سرانه مناسب تخت بیمارستانی در زنجان خواهیم بود که می‌تواند بیشتر از میانگین کشور باشد.

وی به پروسه طی شده برای انجام ساخت بیمارستان ولیعصر۲ اشاره کرد و افزود: ساخت و تجهیز این بیمارستان بین ۲۰۰ تا ۲۲۰ میلیارد تومان هزینه نیاز دارد که تنها با کمک های مردمی قابل تحقق نبود و از اینرو رویکرد و روش های دیگری برای ساخت و تجهیز آن در استان برنامه‌ریزی شد.

رئیس سازمان اداری-استخدامی کشور به استفاده از ظرفیت ایجاد شده در لایحه قانون بودجه سال ۹۳ برای تغییر کاربری اراضی دستگاه های اجرایی و ایجاد ارزش افزوده ناشی از آن اشاره و خاطرنشان کرد: با استفاده از این ظرفیت زمینی که در اختیار هیئت امنای مجتمع بیمارستان ولعیصر بود، تغییر کاربری داده شد و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و خیرین شهر در این راستا استفاده شد.

وی با بیان اینکه شهر زنجان ۵۰۰ تخت بیمارستانی به نسبت استاندارد سرانه کمبود داشت، یادآور شد: در این پروژه ۴۰۰ تخت بیمارستانی به همراه مجتمع مسکونی، اداری، خدماتی و تجاری نیز ساخته می شود که توجیه اقتصادی پروژه را منطقی و مثبت کند.

انصاری از آماده سازی ۴.۵ هکتار زمان در پشت بیمارستان ولیعصر فعلی برای این منظور خبر داد و گفت: این پروژه سه ساله تعریف شده و ساخت این بیمارستان و مراکز مجاور آن نه ۱۳ سال بلکه باید در سه سال به اتمام برسد که این اقدام مصداق بارز تدبیر دولت در راستای استفاده از منابع موجود برای برطرف کردن مشکلات مردم است.

رئیس سازمان اداری-استخدامی خواستار کمک و مساعدت تمامی زنجانی ها برای ساخت و تکمیل این بیمارستان شد و گفت: حضور یک شرکت بومی برای ساخت و مشارکت در آن نیازمند حمایت دارد که در مرحله خرید واحدهای اداری، تجاری، خدماتی و مسکونی باید در این اقدام خیرخوانه شریک شد و حمایت کرد.

وی از شهرداری زنجان نیز خواست مساعدت لازم در تعدیل قیمت عوارض های مربوطه را داشته باشد و این اقدام را برای انتفای عمومی مردم شهر زنجان تلقی کرده و نگاه انتفاعی برای آن نداشته باشد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
روشنایی معابر کوی رضوان تامین می شود
خبر قبلی
پارک محله‌ای کوی ثمین زنجان ساخته می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست