1. اخبار استان
  2. تصادف در جاده های زنجان ۴ نفر را مصدوم کرد

کد خبر: 32152

تصادف در جاده های زنجان ۴ نفر را مصدوم کرد

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: شامگاه گذشته ۲ فقره تصادف در جاده های این استان چهار نفر را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛  غلامرضا بخشوده با بیان این مطلب، اظهار کرد: ساعت ۱۸:۲۶ شامگاه پنجشنبه گزارش برخورد کوئیک با پژو ۴۰۵ به ندای امداد برای امدادرسانی اطلاع داده شد.  برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه ۲ تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای سرخه دیزج و یک تیم پشتیبان از شعبه طارم اعزام شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جاده ای استان زنجان گفت: این سانحه در کیلومتر ۷۸ جاده زنجان به آببر در سه راهی ونیسر اتفاق افتاد.  این سانحه رانندگی سه نفر مصدوم برجاگذاشت که تیم های عملیاتی اقدام به انجام کمک های اولیه کرده و آنها را تحویل اورژانس دادند.

وی اظهارداشت: ساعت۱۷:۳ شامگاه پنجشنبه واژگونی یک دستگاه خودروی جیب نیز در کیلومتر ۷۵ جاده ترانزیت زنجان به قزوین در مسیر کوهستانی توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد.

سرپرست معاونت امداد و نجات جاده ای هلال احمر استان زنجان گفت: ۲ تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای صنعتکار شهرستان ابهر همراه با ۲ دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی اعزام شدند.

بخشوده افزود: این حادثه یک مصدوم داشت که دچار ترومای سرو گردن شده بود که امدادگران پس از انجام کمک های اولیه در مسیر انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
پروژه‌های نیمه کاره با مولدسازی تعیین تکلیف می‌شود
خبر قبلی
سایت‌های کوی زیتون و ثمین۲ زنجان برای انتقال فاز اول کوی فلسطین در نظر گرفته شده است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست