1. اخبار استان
  2. تصادف زنجیره ای در آزادراه زنجان ۵ مصدوم

کد خبر: 31557

تصادف زنجیره ای در آزادراه زنجان ۵ مصدوم

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تصادف زنجیره ای سه خودرو در کیلومتر ۸۲ آزادراه زنجان – قزوین پنج نفر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛  حکمت‌اله هاشمی با بیان این مطلب، اظهار کرد: ساعت ۱۹ شب گذشته گزارش یک فقره تصادف زنجیره ای توسط اورژانس به ندای امداد برای امدادرسانی اطلاع داده شد.

وی یادآوری کرد: ۲ تیم عملیاتی همراه با آمبولانس و ست نجات از پایگاه امداد و نجات جاده ای آزادراه زنجان-قزوین به محل حادثه اعزام شدند. در این تصادف بر زنجیره ای بر اثر برخورد تیبا، برلینانس و ال ۹۰ تریلر و کامیون در لاین جنوبی کیلومتر ۲۸ آزادراه زنجان پنج نفر از سرنشینان این خودروها مصدوم شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: انجام کمک های اولیه، کمک به عوامل اورژانس، کنترل و تثبت صحنه تصادف از اقدامات تیم های هلال احمر بود که عملیات ساعت ۲۰ پایان یافت. مصدومان این حادثه توسط اورژانس به مراکز درمانی اعزام انجام شدند.

وی از واژگونی یک دستگاه نیسان در کیلومتر ۷۴ همین آزادراه خبر داد و گفت: این تصادف نیز ساعت ۲۲:۳۵ شامگاه گذشته اتفاق افتاد که یک مصدوم بر جا گذاشت.

هاشمی ادامه داد: ۲ تیم عملیاتی نیز از پایگاه غزال برای امدادرسانی اعزام شدند و پس از انجام‌کمک های اولیه این عملیات ساعت ۲۳ پایان یافت.
وی، هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس بگیرند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
افتتاح ۳ باب مدرسه همزمان با بازگشایی مدارس در استان زنجان
خبر قبلی
عکس: جشنواره ملی آش و صنایع دستی ایران در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست