1. اخبار شهرستان
  2. تغییرات زیر پوستی در شهرداری زنجان ادامه دارد!؟

کد خبر: 2061

تغییرات زیر پوستی در شهرداری زنجان ادامه دارد!؟

تغییرات زیر پوستی در شهرداری زنجان ادامه دارد!؟

مهرداد سلطانی، معاون معماری-شهرسازی شهرداری زنجان نیز کنار رفت..!

 

 

 

 

استقرار شورای پنج شهر زنجان همراه با حواشی زیادی بود و هرچند طی روزهای اخیر اعضای شورای اسلامی شهر زنجان بر عدم تغییر مدیران تا مشخص شدن شهردار زنجان تاکید کردند، اما مهرداد سلطانی، معاون معماری-شهرسازی شهرداری زنجان نیز کنار گذاشته شد.

 

به گزارش همدلی‌زنجان، بی اغراق در سال های گذشته شهرداری زنجان با بهره گیری از برخی نیروهای نخبه دانشگاهی توانست تحرک قابل قبولی به اقدامات فنی و کارشناسی خود بدهد، که معاونت معماری و شهرسازی، عمرانی، فرهنگی و اداری-مالی با بهره گیری از نیروهای دانشگاهی اداره شدند.

حاکم شدن رویکرد علمی و فنی بر مدیریت این بخش ها با حضور این نیروها قوت بخشیده شد و البته این نیروها به صورت ماموریت در شهرداری زنجان مشغول به کار شدند که همین موضوع بهانه مناسبی برای برخی جهت هدایت تغییراتی در مدیریت شهرداری زنجان شده است.

 

اما استقرار شورای پنجم، تغییر شهردار زنجان، انتخاب سرپرست جدید و تغییرات دامنه دار مدیریتی در بدنه شهرداری زنجان، این مجموعه را تبدیل به منطقه ای کرده که سونامی تمام ابعاد آن را در نوردیده و آنطور که مشخص است، خیال آسودگی و فروکش کردن نیز ندارد.

 

مهرداد سلطانی، معاون معماری-شهرسازی شهرداری زنجان در پیامی از دوستان و همکاران خود خداحافظی کرد. وی در این پیام آورده است:

خداوند را به خاطر توفیق خدمت در کنار شما عزیزان شاکرم.

چه بسیار تجربه ها که از شما آموختم و از شما به خاطر اینکه مرا تحمل کردید و در مسیر خدمت رسانی یاریم نمودید صمیمانه سپاسگذارم. اکنون که به خواست خدای متعال از خدمتان مرخص میشوم، از شما و سایر همکاران خدوم مجموعه شهرداری طلب حلالیت میکنم . خاطرات روزهای خوش و ناخوش همواره برایم شیرین خواهد بود و به داشتن دوستانی چون شما افتخار خواهم کرد.

اردتمند مهرداد سلطانی

 

برای مشخص شدن ابعاد این موضوع، مهرداد سلطانی طی گفت‌و‌گو با خبرنگار همدلی زنجان، با بیان اینکه ۱۵ شهریورماه اتمام ماموریت بنده بوده است، اظهار کرد: قبل از تغییر شهردار سابق زنجان بنده استعفای خود را ارائه دادم که موافقت نشد و به دلیل تغییرات مدیریتی شهرداری و رها نشدن این پست مدیریتی در این مقطع مهم به کار خود ادامه دادم.

وی یادآور شد: مشخصا هر سال بعد از اتمام زمان ماموریت تمدید آن انجام می شد و در روز گذشته با دستور سرپرست شهرداری زنجان حکم اتمام کار زده شد تا همکاری اینجانب با شهرداری زنجان به اتمام برسد.

 

اظهارات مهرداد سلطانی نشان می دهد که سرپرست شهرداری زنجان هرچند بارها اعضای شورای اسلامی شهر زنجان بر عدم تغییر مدیریت در شهرداری تاکید کردند، اما فرصت اتمام ماموریت را مغتنم شمرده و با ادامه ماموریت و فعالیت وی موافقت نکرده است.

برخی بر این باورند برخی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان در تغییر مدیریتی بدنه شهرداری دخالت های مستقیم دارند. فارغ از هر قضاوتی باید تاکید کرد، امید می رفت در این خلاء زمانی و به احترام اظهارات برخی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان تغییر دیگری در بدنه شهرداری حاصل نشود که ظاهرا اینگونه نشده است.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان زنجان از فردا آغاز می‌شود
خبر قبلی
امید به زندگی در بانوان زنجانی بیش از ۸۰ سال است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست