تلاش بیش از ۷ ساعته نجاتگران هلال احمر زنجان برای یافتن چهار مفقودی

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: با بیش از هفت ساعت تلاش تیم های عملیاتی هلال احمر چهار مفقودی روستاهای زرنان و گلیجه سفلی به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

به گزارش همدلی‌زنجان؛  داود مهرگان با بیان این مطلب، اظهار کرد:ساعت ۱۷:۵۷ دقیقه شامگاه شنبه گزارش مفقودی چهار نفر به ندای امداد اطلاع داده شد. یک ‌تیم‌ واکنش سریع، یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای عوارضی زنجان – قزوین و تیمی دیگر از پایگاه امدادی زنجان متشکل از ۹ امدادگر و نجاتگر، همراه با تجهیزات مورد نیاز و سه دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به این هموطنان اعزام شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: به علت بارش برف و کولاک این‌ چهارمفقودی راه را در روستای زرنان گم کرده بودند که ۲ نفر از آنها برای دریافت کمک و پیدا کردن راه از دوستان خود جدا می شود.

مهرگان اظهارداشت: در روستای گیلجه سفلی ۲ نفری که برای کمک گرفتن از دوستان خود جدا شده بودند، نیز راه را گم می کنند.
وی یادآوری کرد: با تماس یکی از این مفقودی ها با ندای امداد و ارسال موقعیت جغرافیایی و جابجایی مکرر این مفقودی ها در زرنان و گلیجه سفلی پیدا کردن مکان دقیق دشوارتر می شد.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: با کمک دهیاری ها این روستاهای بیان شده، با بیش از هفت ساعت تلاش توسط تیم های عملیاتی هلال احمر زنجان مفقودی ها پیدا شدند.

مهرگان افزود: یکی از آنها نیز از ناحیه پا مصدوم شده بود که توسط هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شد. عملیات امدادرسانی و جستجوی ‌ مفقودان ساعت ۵۰ دقیقه بامداد یکشنبه با انتقال مصدوم به مراکز درمانی پایان یافت.

گفتنی است، روستای زرنان در چهار کیلومتری شهر زنجان به سمت روستای تهم و روستای گیلجه سفلی نیز ۱۵ کیلومتری زنجان به تهم قرار دارد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اعزام ۴۰۰ مددجوی زنجانی به مشهد مقدس
خبر قبلی
افزایش تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده حوزه های انتخابیه استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست