تمام ارگان‌ها باید به پنجره واحد مدیریت زمین اشراف داشته باشند

معاون حفاظت و امور اراضی استان زنجان گفت: با توجه به رویکرد‌های پنجره واحد مدیریت زمین، بهره‌گیری و میزان استعلامات در آن ماه به ماه در حال افزایش و رو به رشد است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ مسعود رسولی در جلسه پنجره واحد مدیریت زمین، اظهار کرد: پنجره واحد مدیریت زمین یک سامانه جوان است و باید فراز و نشیب‌هایی را طی کند تا به پختگی برسد. تمام ارگان‌ها باید به این پنجره اشرافیت داشته و آن را در دستگاه خود تبیین کنند.

رسولی با اشاره به پنجره واحد سرمایه گذاری، ادامه داد: پنجره واحد سرمایه گذاری در استان موجب حذف مراحل تکراری و غیر ضروری در فرایندهای صدور مجوز سرمایه گذاری، به حداقل رساندن مراجعات حضوری سرمایه گذاران در دستگاه‌های اجرایی و امکان پایش روند گردش کار درخواست‌ها توسط سرمایه گذاران می‌شود.

وی افزود: در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در مهر ماه سال جاری ۳۸۹ پرونده و در آبان ماه ۴۵۸ مورد پرونده به قصد استعلامات ارجاع شده است؛ از زمان آغاز فعالیت پنجره واحد مدیریت زمین تا به امروز ۱۱۵۷ استعلام صورت گرفته است.

معاون حفاظت و امور اراضی استان زنجان اظهار داشت: با توجه به رویکرد‌های این پنجره، بهره‌گیری و میزان استعلامات در آن نیز ماه به ماه در حال افزایش و رو به رشد است.

رسولی متذکر شد: میانگین زمان پاسخگویی در سطح استان در مهرماه سال جاری ۱۴ روز و در آبان ماه ۱۰ روز بوده است

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
“یک مثقال اخلاق ، یک جرعه مهربانی”
خبر قبلی
تخریب وجهه جامعه پزشکی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست