توافقات قابل توجهی در راستای محرومیت‌زدایی استان زنجان حاصل شد

جلسه محرومیت زدایی استان به ریاست محسن افشارچی، مقام عالی دولت در استان و با حضور سردار جمال‌الدین آبرومند جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)،دکتر طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی زنجان،معاونین استاندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط و فرمانداران، برگزار شد که توافقات قابل توجهی نیز در راستای محرومیت‌زدایی در استان حاصل شد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ سرعت عمل و تعیین تکلیف قراردادهای پیرامونی در حوزه های مختلف محرومیت‌زدایی، از جمله تاکیدات دکتر محسن افشارچی، مقام عالی دولت در استان، در این جلسه بود که مقرر شد، تا پایان فروردین آتی، همه امورات مربوطه انجام و از اول اردیبهشت، عملیات اجرایی طرح های محرومیت‌زدایی آغاز شود .

محسن افشارچی در این جلسه، با بیان اینکه مدیران هر حوزه، امور و پیگیری‌های لازم را باید خودشان به طور مستقیم انجام دهند، گفت:ما فقط هماهنگ کننده هستیم و همه موارد را بطور دقیق از مدیران ذیربط پیگیری خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان در زمینه آبرسانی به روستاها همکاری موفقی را با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) دارد، اظهارداشت: این همکاری ادامه خواهد داشت و توافقات و مذاکرات در خصوص قرارداد جدید نیز در این زمینه انجام شده که مراحل نهایی را طی می کند.

گفتنی است محرومیت‌زدایی در حوزه آب، راه روستایی و نیز تامین مسکن محرومان از جمله مباحث مهم این جلسه بود .

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
دانشگاه علوم پزشکی زنجان
خبر قبلی
برگزاری نخستین جشنواره ماهی و طبخ آبزیان درکنار قلعه تاریخی بهستان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست