1. اخبار استان
  2. توزیع ۲ تن علوفه برای آهوان در دشت سهرین

کد خبر: 29492

توزیع ۲ تن علوفه برای آهوان در دشت سهرین

باتوجه به بارش برف در استان زنجان تاکنون حدود دو تن علوفه به منظور تغدیه آهوان دشت سهرین در منطقه حفاظت شده سرخ آباد توزیع شده است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ محمدرضا یافتیان با بیان این مطلب، اظهار کرد: محیط بانان منطقه حفاظت شده سرخ آباد با سخت شدن شرایط زیستی به دلیل بارش برف در منطقه، اقدام به توزیع علوفه برای تغذیه آهوان کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان، افزود: تدابیر لازم برای توزیع علوفه جهت تغذیه حیات وحش استان در ۵ منطقه تحت مدیریت و شکار ممنوع شامل: آهوان منطقه حفاظت شده سرخ آباد و منطقه حفاظت شده فیله خاصه، کل و بز در منطقه شکار ممنوع خرمنه سر طارم و همچنین قوچ و میش و کل و بز در منطقه حفاظت شده و پناهگاه حیات وحش انگوران اندیشیده شده و در صورت نیاز توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۴ مرحله در زمستان سال جاری علوفه برای تغذیه آهوان در دشت سهرین توزیع شده است، خاطر نشان کرد: در سنوات گذشته باتوجه به شرایط مناطق خرمنه سر و انگوران توزیع علوفه برای کل و بز و قوچ و میش صورت نگرفته و حیات وحش مشکلی از بابت تغذیه طبیعی نداشته اند.

محمدرضا یافتیان گفت: به اندازه کافی علوفه مورد نیاز تأمین و ذخیره شده است و مشکلی بابت تأمین و توزیع علوفه در سال جاری نخواهیم داشت.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کشف لوازم خانگی قاچاق از خودرو عمومی
خبر قبلی
اطلاعیه ستاد مدیریت بحران استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست