1. اخبار استان
  2. توزیع ۸۰ هزار تن آرد در بین نانوایی های استان زنجان

کد خبر: 28607

توزیع ۸۰ هزار تن آرد در بین نانوایی های استان زنجان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از ۸۰ هزار تن آرد از اول فروردین تا ۳۰ مهر ماه امسال استان زنجان توزیع شده است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ ولی اله زمانی با بیان این مطلب، اظهار کرد: بیش از ۲ میلیون کیسه ۴۰ کیلوگرمی آرد بین واحد‌های خبازی، مصارف خانگی روستایی و صنف صنعت توزیع شده است. به طور میانگین ماهانه ۱۰ هزار تن آرد در بیش از یک هزار و ۶۰۰ واحد نانوایی سطح استان توزیع می‌شود که از این تعداد حدود ۷۵۰ نانوایی در شهر زنجان است.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، ۲ هزار و ۵۳۶ تن آرد خام خانه پز به روستا‌های استان که فاقد واحد نانوایی توزیع شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه توزیع آرد نانوایی‌ها از طریق سامانه یکپارچه مدیریت آرد انجام می‌شود، گفت : این سامانه با هدف نظارت بر توزیع و جلوگیری از خروج آرد از شبکه در ۲ بخش انجام می‌شود، یک بخش نظارت حمل آرد از کارخانه تا نانوایی و بخش دوم سامانه فروش بدون نظارت بر حمل آرد صورت می‌گیرد.

زمانی گفت: آرد مصارف خانگی روستایی با تهیه لیست جمعیت از طریق نماینده روستا، دهیاری، شورای اسلامی روستا و خانه بهداشت و با تایید جهاد کشاورزی، بخشداری و فرمانداری توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: استان زنجان دارای ۶ کارخانه آرد سازی است و آرد تولید شده به وسیله شرکت‌های حمل و نقل و دیگر خودرو‌های حمل توزیع می‌شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
معرفی مدیرکل جدید ثبت احوال استان زنجان
خبر قبلی
 پشت پرده خرید سهام هلدینگ خلیج فارس توسط پالایشگاه تهران چیست؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست