جنگ اقتصادی و جنگ روانی حربه جدید دشمنان انقلاب اسلامی ایران است

جنگ اقتصادی و جنگ روانی حربه جدید دشمنان انقلاب اسلامی ایران است

 

 

 

 

فرماندار ایجرود در جلسه شورای اداری این شهرستان که با۶ دستور کار برگزار شد گفت: به برکت خون شهدا دشمنان قسم خورده ی کشورمان در هشت سال جنگ تحمیلی و پس از آن با جنگ نرم نتوانسته اند به کشور آسیبی برسانند.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ توحید سلیمی با بیان این مطلب، اظهار کرد: جنگ اقتصادی و روانی حربه جدید دشمنان انقلاب اسلامی ایران است ؛ اما به برکت پشتوانه عظیم مردمی و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در این توطئه جدید نیز شکست خواهند خورد.
وی با تشریح برنامه‌های ستاد اربعین شهرستان ایجرود گفت: کمیته های ۱۰ گانه این ستاد در شهرستان تشکیل شده و شرح وظایف هر کمیته ابلاغ شده است .
سلیمی، استفاده از تمام امکانات شهرستان در خصوص استقبال از زائرین و مردم محور بودن تمام برنامه ها را از جمله مهمترین اقدامات ستاد اربعین شهرستان ایجرود عنوان کرد .
فرماندار ایجرود راهپیمایی اربعین را نماد وحدت و همدلی بین شیعیان دانست و تصریح کرد : همانند این اتحاد باید در بین مردم و مسئولان حاکم شود تا با تکیه بر این همدلی راحت تر بتوان شرایط کنونی کشور را پشت سر گذاشت .
سلیمی با تشریح برنامه های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان نیز گفت: حمایت از کالای ایرانی ، مصرف بهینه آب ، رعایت حقوق شهروندی و جلوگیری از ورود خرافه به عزاداری ها ، از جمله مهمترین برنامه های امر به معروف در شرایط کنونی جامعه است .
وی همچنین مبارزه با قاچاق کالا و ارز و احتکار را نیز از مصادیق نهی از منکر دانست و افزود: یکی از راهکارهای برون رفت از شرایط کنونی مبارزه با این پدیده های شوم است.
فرماندار ایجرود همچنین با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: در برنامه های این هفته باید سعی شود دستاوردهای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی به قشر جوان بازگو شود .
وی در پایان با تأکید بر لزوم حفظ وحدت و اتحاد بین همه اقشار جامعه تصریح کرد : علیرغم تمام پیشرفت های چشمگیر کشورمان شاهد کاستی‌هایی هم هستیم اما باید در کنار هم دیگر با تکیه بر اتحاد تمامی این مشکلات را حل کنیم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مرکز علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان برتر شد
خبر قبلی
نام گذاری یکی از شعب بانک تجارت با نام پرفسور ثبوتی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست