خدمات حقوقی رایگان توسط ۸۵ وکیل به مددجویان کمیته امداد استان زنجان

مدیر کل کمیته امداد زنجان با بیان اینکه ۸۵ وکیل به مددجویان کمیته امداد استان زنجان خدمات حقوقی رایگان ارائه می کنند، گفت: در ۸ ماهه نخست امسال هزار و ۳۹۲ مورد خدمات حقوقی رایگان به مددجویان کمیته امداد ارائه شده است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ هدایت صفری با بیان این مطلب، اظهار کرد: همچنین در قالب برگزاری ۱۰ مورد میز خدمت حقوقی در ۸ ماهه نخست امسال ۵۶۲ مورد مشاوره حقوقی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ارائه شده است.
وی افزود: هم اکنون ۸۵ وکیل نیکوکار با کمیته امداد استان همکاری می کنند.  تنظیم اظهار نامه‌های رسمی ، تنظیم شکواییه ، اجرای احکام ، ارائه مشاوره‌های حقوقی ، اقدامات ثبتی ، سازش بین اصحاب دعوی ، جلب رضایت اولیای دم و… از اقدامات و فعالیت‌های رایگان اداره حقوقی کمیته امداد به شمار می‌رود.
مدیر کل کمیته امداد زنجان یادآور شد: با همکاری ومعاضدت قضایی این وکلا و مشاوران حقوقی در هشت ماهه سالجاری بیش از ۴۳۲ میلیون تومان در هزینه‌های دادرسی مددجویان صرفه جویی شده است.
وی اظهار کرد: معاضدت حقوقی نیازمندان و ارائه خدمات حقوقی و قضایی به خانواده‌های تحت حمایت به منظور احقاق حقوق جامعه هدف و آشنایی آن‌ها با حقوق قانونی خود از اقدامات کمیته امداد استان زنجان در طول سال بوده و با همین رویکرد هزار و ۳۹۲ مورد خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در ۸ ماهه امسال ارائه شده است.
گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ادامه شرایط جوی پایدار در استان زنجان
خبر قبلی
بیش از۳۶۰میلیارد تومان وام ازدواج به جوانان زنجانی پرداخت شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست