1. اخبار استان
  2. خودکفایی و عدم وابستگی از برکات دفاع مقدس بوده است

کد خبر: 31455

استاندار زنجان:

خودکفایی و عدم وابستگی از برکات دفاع مقدس بوده است

استاندار زنجان گفت: از برکات دفاع مقدس خودکفایی و عدم وابستگی به کشورهای بیگانه است و دفاع مقدس درس بزرگی به ما داد و آن درس بزرگ این بود که به صدق وعده الهی ایمان داشته باشیم.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ محسن افشارچی روز دوشنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان افزود: وقتی در آستانه هفته دفاع مقدس قرار می‌گیریم، باید با خودمان بیاندیشیم که آورده هشت سال جنگ برای ما چه بوده و آن را با امروز خود تطبیق دهیم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس صرفا برای تجلیل از ایثارگران نیست، اظهار داشت: دفاع مقدس ابعاد گوناگونی داشت که باید از آن درس بگیریم، چون در این ایام ما یاد گرفتیم روی پای خودمان بایستیم.

افشارچی اضافه کرد: آنچه مسلم است خداوند در وعده خود صادق است، پس تقوی پیشه کردن قطعا موجب پیروزی نهایی خواهد شد، همانطور که در دوران دفاع مقدس این اتفاق رخ داد و با اینکه همه ابرقدرت‌ها حامی صدام بودند، ولی ایران اسلامی پیروز شد.

وی با بیان اینکه در زمان دفاع مقدس خط بین باطل و حق بود، ولی الان شرایط تغییر کرده و به سبک زندگی رسیده است، خاطرنشان کرد: برای پیروزی در این چنین جنگی باید با بصیرت و تمسک به تقوای الهی پیش برویم تا پیروز شویم.

استاندار زنجان با اشاره به اغتشاشات سال گذشته در کشور و فشار دشمنان در این حوزه گفت: بعد از آن جنگ ترکیبی، تلاش‎های یک ساله مجموعه حاکمیتی به بار نشست و دشمن شکست مفتضحانه‌ای در سالگرد این اتفاقات خورد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ارسال شناسه پیگیری به داوطلبانی که از صحت سنجی مدارک، بدون نقص عبور کردند
خبر قبلی
 مشکلی در تامین زمین نهضت ملی مسکن هیدج وجود ندارد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 دیدگاه
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

عرض سلام و خسته نباشید وتشکر از رسانه مردمی همدلی زنجان لطفا پیگیری بفرمایید چرا حقوق کارکنان سازمان همیاری زنجان یازده ماهه از آذر ۱۴۰۱ پرداخت نشده و این سازمان که دارای ۴۵ نفر پرسنل میباشد، متاسفانه زندگی همه این کارکنان نجیب کاملا به نابودی کشیده شده و استاندار زنجان و معاونین ایشان کوچکترین اهمیتی نمی دهند .ممنون از پیگیری شما

آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست