1. اخبار استان
  2. دستگیری ۴ فرد متخلف به جرم شکار غیرمجاز در سلطانیه

کد خبر: 29138

دستگیری ۴ فرد متخلف به جرم شکار غیرمجاز در سلطانیه

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان، گفت: محیط بانان شهرستان ابهر در حین گشت و کنترل، چهار فرد متخلف را به جرم شکار خرگوش و کبک چیل در اراضی روستای بوئین شهرستان سلطانیه دستگیر کردند.

 

به گزارش همدلی‌زنجان؛ محمد رضا یافتیان با بیان این مطلب، اظهار کرد: از متخلفین لاشه ۱۲ سر خرگوش، دو قطعه کبک چیل، یک قبضه سلاح، یک دستگاه پروژکتور و ۴۵ فشنگ ساچمه ای کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: متخلفین با استفاده از تاریکی شب قصد فرار داشتند که با تعقیب و گریز صورت گرفته توسط محیط بانان محل اختفای آنها در یکی از منازل روستای خوئین شهرستان سلطانیه شناسایی و پس از دریافت مجوز قضایی لازم، بازدید از منزل صورت گرفت و متخلفین دستگیر شدند .

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه متخلفین دستگیر شده غیر بومی هستند، گفت: پرونده تخلف متخلفین تنظیم و به مراجع قضایی شهرستان سلطانیه ارجاع گردید. محیط بانان شهرستان ابهر روز ۳ دی ماه یک فرد متخلف را نیز در حین زنده گیری سهره طلایی در اراضی روستای چالچوق شهرستان ابهر دستگیر نمودند.

یافتیان، گفت: از این فرد متخلف نیز دو قطعه سهره طلایی به همراه دو عدد قفس، یک رشته تور زنده گیری و سایر اداوات کشف و فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آسمان ابری با بارش های پراکنده در آسمان زنجان
خبر قبلی
سوگواره یاس نبوی در ۱۰ امامزاده و بقعه استان زنجان برگزار می شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست