1. اجتماعی
  2. رئیس و نائب رئیس شورای شهر زنجان انصراف دادند

کد خبر: 20963

رئیس و نائب رئیس شورای شهر زنجان انصراف دادند

احمد اسدی

عباس راشاد و رزاق محمدی رئیس و نائب رئیس دوره فعلی شورای اسلامی شهر زنجان از حضور در انتخابات دوره ششم شورای اسلامی شهر در زنجان انصراف داده اند. کاظم افشارچی از نزدیکان فکری و معنوی عباس راشاد نیز در این دوره انتخابات شرکت نکرده بود.

به گزارش همدلی زنجان؛ عباس راشاد دلیل استعفای خود را فعالیت آتی برای انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرده و رزاق محمدی هم گفته باید فضا را جهت حضور جوانان انقلابی آماده کرد. فارغ از این اظهارات به نظر می رسد شرایط برای حضور این دو عضو فعلی شورا در انتخابات شورای شهر زنجان فراهم نشده است!

در خصوص عملکرد اعضای اصولگرای شورای شهر زنجان در دوره فعلی شورا انتقادات زیادی مطرح شده که به نظر می رسد بزرگان اصولگرای کشور و استان به دلیل عملکرد ضعیف نمایندگان خود در شورا ادامه حضور آن ها را مصلحت جامعه ندانسته اند.

اصلاح طلبان شورا نیز ظاهرا بر حضور دو عضو اصلی خود در انتخابات اصرار دارند. برخی معتقدند اصلاح طلبان نیز حضور موفق و رضایت بخشی در شورای چهارم شهر زنجان نداشته اند.

دلیل مهم و عمده ای که صلاحیت افراد در انتخابات شواهای شهر رد می شود نظر مراجع چهارگانه در خصوص آن ها است. فرآیند تایید صلاحیت کاندیداهای شورای شهر در دو مرحله هیأت اجرایی و هیأت نظارت انجام می‌شود.

کار بررسی تایید صلاحیت کاندیداها در هیات اجرایی به پایان رسیده و از امروز کار هیات نظارت آغاز خواهد شد که این کار نیز به مدت دو هفته به طول می‌انجامد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
 آغاز عصر طلایی بازار کار
خبر قبلی
جهاد کشاورزی متولی تامین ، توزیع و قیمت گذاری مرغ
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست