1. اجتماعی
  2. راه بهارستان از فضای مجازی می‌گذرد!

کد خبر: 13751

راه بهارستان از فضای مجازی می‌گذرد!

با نزدیک شدن به ایام انتخابات بازار یک بحث داغ خواهد بود؛ «فضای مجازی». اگر نامزد مجلس شده باشید یا در ستاد انتخاباتی یکی از آشنایان و دوستان فعالیت می‌کنید، قطعاً با چالش جدیدی به نام کمبود و گرانی کاغذ روبرو شده‌اید. کم نیستند افرادی که دنیا را به آخرت خود ترجیح داده و کاغذهای زبان‌بسته را پالت پالت احتکار و منتظر آغاز ایام رقابت تبلیغاتی هستند تا از آبی که خود گل‌آلود کرده‌اند، ماهیِ تازه صید کنند!

کاغذی که یک بند آن تا سال گذشته ۶۰ هزار تومان بفروش می‌رفت حالا قیمتی باورنکردنی پیداکرده و همان کاغذ را ۴۰۰هزار تومان بایستی بخری، تازه اگر بخت یارت باشد و پیدا کنی!

مضاف بر این‌ها چالش جدیدتری هم وجود دارد و آن اینکه آیا تبلیغات به شیوه سنتی کارساز خواهد بود؟ یعنی مردم همچنان به شیوه‌های سنتی با عکس و پوستر فرد موردنظرشان را به بهارستان خواهند فرستاد یا برای پیروزی باید با متدهای جدید تبلیغات همراه شد؟

فضای مجازی در ایران

در چند دوره انتخابات برگزارشده اخیر در کشورمان به‌وضوح تأثیر شبکه‌های اجتماعی را دیده‌ایم. این تأثیرگذاری‌ها بخشی انکارناپذیر از تاریخ شده‌اند. تکنولوژی به نام تلفن همراه هوشمند بواسطه اتصال به دنیای مجازی، رئیس‌جمهور انتخاب یا وزیر استیضاح می‌کند!

همین موضوع مسیر را به ما نشان می‌دهد، مسیری که نباید از قدرت آن غافل شده و آن را دست‌کم بگیریم. قطعاً در این دوره از انتخابات مجلس، راه بهارستان از فضای مجازی می‌گذرد!

در چند سال اخیر، فضای مجازی در جهان به‌طورکلی و به‌طور خاص در ایران، رشد بی‌سابقه‌ای داشته به‌گونه‌ای که بر اساس آمار شورای عالی فضای مجازی، واتساپ ۱۶ میلیون، اینستاگرام ۱۸ تا ۲۰ میلیون و تلگرام ۲۶ میلیون کاربر در ایران دارد.

تکنولوژی به نام تلفن همراه هوشمند بواسطه اتصال به دنیای مجازی، رئیس‌جمهور انتخاب یا وزیر استیضاح می‌کند!

همچنین بیش از ۶۰ میلیون شهروند از گوشی‌های اسمارت فون استفاده می‌کنند که دسترسی به سرویس اینترنتی ۳G و ۴G دارند.

به همین جهت رویکرد کاندیداها به حضور در فضای مجازی و استفاده از قابلیت‌ها و امکانات تأثیرگذار این تریبون، از شاخصه‌های برجسته تبلیغات انتخاباتی انتخابات مجلس شورای اسلامی است. در سایه این رویکرد، تبلیغات خیابانی نامزدها بسیار کمرنگ خواهد شد و تبلیغات به فضای مجازی و گوشی‌های موبایل مهاجرت خواهد کرد. به همین دلیل نقش فضای مجازی به‌عنوان یک متغیر تأثیرگذار در انتخابات ایران، غیرقابل‌انکار است.

تبلیغات دیجیتال یا تبلیغ مجازی به‌راحتی می‌تواند سلایق و علایق واقعی هر حزب و گروه سیاسی را دسته‌بندی کرده و به مردم منتقل نماید. همچنین می‌تواند چهره‌ها و شخصیت‌ها را به مردم معرفی کرده و این امکان را می‌دهد تا با توجه به ایده آل‌های خود، فرد موردنظرشان را انتخاب کرده و رفتارها و سوابق او را تجزیه‌وتحلیل نمایند.

راه‌حل چیست؟

در هیاهوی تبلیغات انتخاباتی و باقیمت‌های سرسام‌آور چاپ و کاغذ باید چه‌کار کرد؟ مسئله اینجاست که برای داشتن تبلیغات مؤثر، نیازی به‌صرف هزینه بالا نیست.

با توجه به مطالبی که گفته شد راه‌حل ساده با هزینه کمتر و صدالبته تأثیرگذاری بالا، داشتن یک اپلیکیشن و سایت شخصی بهترین گزینه به نظر می‌رسد. ما اپلیکیشن کاندیدا را به شما توصیه می‌کنیم!  تجربه انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا ثابت کرد این اپلیکیشن فراتر از تصورات شما کارساز خواهد بود.

داشتن یک اپلیکیشن اختصاصی بسیار کم‌هزینه‌تر از روش‌های دیگر مانند تبلیغات سنتی (کاغذی)، مطبوعات و حتی رسانه‌هایی مانند رادیو و تلویزیون است چراکه حجم اطلاعاتی که در یک اپلیکیشن ارائه می‌شود به‌هیچ‌عنوان قابل قیاس با سایر روش‌ها نیست و شما در این روش هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

ضمن اینکه داشتن اپلیکیشن برای کاندیدا، مزایای دیگری نیز به همراه خواهد داشت، برای نمونه می‌توان به تجربه قطعی اینترنت در روزهای آخر تبلیغات یا قبل و بعد آن اشاره کرد. با توجه به اینکه سرورهای اپلیکیشن کاندیدا هم در داخل و هم خارج از کشور قرار دارد، دیگر نگرانی از قطع احتمالی ارتباط با اینترنت جهانی وجود نخواهد داشت و ارتباط  با مردم پایدار و برقرار خواهد بود.

مزایا و ویژگی تبلیغات مدرن

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد اپلیکیشن کاندیدا عدم قطع ارتباط با کاربران و مخاطبان است. شما می‌توانید با استفاده از امکان ارسال Notification به‌صورت نامحدود و رایگان حتی تا روز رأی‌گیری و بعدازآن با کاربران و مخاطبان ارتباط برقرار کنید. امکان ارسال پیام‌های زمان‌بندی‌شده یک ویژگی است تا نام شما از ذهن مردم حذف‌نشده و به‌طور مرتب یادآوری شود.

علاوه بر امکانات جامع و بی‌نظیر موجود در این اپلیکیشن مانند امکان نظرسنجی، پخش فیلم یا صوت سخنرانی‌ها، هدایت کاربر از طریق نقشه به ستادهای تبلیغاتی و میتینگ‌ها، درج اخبار و رویدادها و … امکانات ستادی نیز کارایی این اپلیکیشن را بیشتر و آن را متمایز می‌کند.

امکاناتی مانند قابلیت ثبت‌نام ناظر برای حضور در شعبات رأی‌گیری، ارسال گزارش تخلف توسط ناظرین در حوزه‌های رأی‌گیری، امکان ویرایش تمامی محتوا بدون‌نیاز به به‌روزرسانی اپلیکیشن و مشاهده لحظه‌ای آمار کاربران اپلیکیشن به تفکیک، سن، جنسیت و …

مهم‌ترین ویژگی این اپلیکیشن به‌روزرسانی محتوای آن بدون نیاز به نصب مجدد یا به‌روزرسانی اپلیکیشن است. اپلیکیشن کاندیدا توسط گروهی از برنامه نویسان حرفه‌ای کشور طراحی‌شده و دارای پشتیبانی ویژه است. همچنین این اپلیکیشن انحصاری و ثبت‌شده در سامانه رسانه‌های همراه هوشمند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. (برای مشاهده روی این لینک کلیک کنید)

تا فرصت باقی است، صاحب اپلیکیشنی شوید که شما را تا بهارستان همراهی خواهد کرد! برای اطلاعات بیشتر به این لینک و برای سفارش ساخت نیز اینجا مراجعه کنید.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تندیس نخستین شهردار زنجان رونمایی شد
خبر قبلی
جسد فرزند دادستان بوشهر در اتاقش کشف شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست