رشد ۸.۷ درصدی اقتصادی زنجان نیازمند ۳۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری

استاندار زنجان تحقق رشد اقتصادی پیش بینی شده برای استان زنجان در سال آتی را یادآور شد و گفت: برای تحقق آن نیازمند ۳۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان زنجان هستیم. با توسعه سرمایه گذاری واحدهای زیرمجموعه شستا بخشی از این رشد محقق می شود.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ محسن افشارچی در مراسم افتتاح خط تولید شرکت نخ تایر صبا، با بیان اینکه برای سال آتی استان زنجان باید ۸.۷ درصد رشد اقتصادی محقق کند، تاکید کرد: برای تحقق این میزان رشد بخشی در مسکن، بخشی در بخش خصوصی و بخشی نیز زیرمجموعه های شستا هدفگذاری شده است. پروژه های این مجموعه نیز در داخل آن قرار دارند.

استاندار زنجان با بیان اینکه صاحبان سرمایه به سمت زنجان حرکت می کنند، یادآور شد: نگاه ما به شستا علاوه بر سرمایه گذاری، به دلیل توانمندی بالای این مجموعه جهت تحقق ارزش افزوده اقتصادی از محل بهره وری است. این مجموعه واجد پذیرش بالای ریسک بوده و توانمندی بالایی دارد. باید در اقتصاد استان با منابع کم ارزش افزوده اقتصادی بیشتری داشته باشیم و بهره وری ایجاد کنیم.

وی افزود: ایجاد و فروش دانش در اقتصاد استان زنجان پیگیری می شود و در زنجان متعهد به این هستیم. تسهیل گر و کمک کننده و همراه هستیم. هرچیزی که نیاز کشور است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
جزییات جدید توافق ۲۰ ساله ایران و روسیه
خبر قبلی
یک زنجانی مدیرکل میراث فرهنگی سمنان شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست