1. اخبار استان
  2. رفع گرفتگی خط اصلی انتقال فاضلاب غرب زنجان

کد خبر: 30237

رفع گرفتگی خط اصلی انتقال فاضلاب غرب زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در حاشیه بازدید میدانی از محل حادثه ایجاد شده در خط اصلی انتقال فاضلاب غرب زنجان در ابتدای جاده کشتارگاه گفت: پس از گزارش اولیه مبنی بر وقوع پس زدگی فاضلاب در این نقطه، بلافاصله گروه های امداد و حوادث به محل اعزام شدند.

به گزارش همدلی‌زنجان؛  علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: پس از بررسی های میدانی مشخص شد که دفع غیرقانونی نخاله های ساختمانی و انباشت این نخاله ها در داخل منهول اصلی ریزشی، باعث بروز پس زدگی فاضلاب بوده است.

وی افزود: وقوع پس زدگی فاضلاب در این حجم برای نخستین بار در زنجان به وقوع پیوسته بود که با تلاش اکیپ های امداد و حوادث فاضلاب شرکت آبفا استان زنجان، این حادثه در کمتر از ۲۴ ساعت رفع شده و هیچ اخلالی در ارائه خدمات به مشترکین زنجانی ایجاد نشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطرنشان کرد: در روز نخست این حادثه، عملیات خاک برداری به حجم ۳۰۰ متر مکعب، برداشت رینگ و دال فاضلابی و عملیات رفع گرفتگی انجام شده و عملیات بهسازی و بازسازی منهول نیز با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حال انجام است.

جزء قاسمی بیان داشت: قطر خط انتقال اصلی فاضلاب غرب زنجان ۸۵۰ میلی متر بوده و اکیپ های شستشو و رفع گرفتگی، اکیپ های رفع حادثه و پیمانکاران احداث شبکه فاضلاب در این عملیات حضورداشتند.

 

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سوءاستفاده از موقعیت برای منافع شخصی، از مصادیق فساد اداری است
خبر قبلی
دولت به دنبال تحقق عدالت در توزیع خدمات است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست