1. اجتماعی
  2. رهایی ۷ محکوم به قصاص در زنجان با گذشت اولیای دم

کد خبر: 17688

رهایی ۷ محکوم به قصاص در زنجان با گذشت اولیای دم

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت :با تلاش و پیگیری همکاران قضایی ،اداری اجرای احکام ، شوراهای حل اختلاف و اداره زندانهای استان در نیمه نخست سال جاری ۷ محکوم به قصاص در زنجان با گذشت اولیای دم از قصاص رهایی یافتند .

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه اجرای سیاست های کلان قوه قضاییه و توجه به اجرای دقیق برنامه تحولی اقدامات بسیار خوبی در جهت کاهش جمعیت کیفری زندان ها در استان انجام شده است، اظهار کرد: یکی از این برنامه ها تلاش برای اخذ رضایت از اولیای دم و نجات محکومین به قصاص بود که استان در این زمینه توفیقات خوبی کسب نموده است.

وی افزود: سال ۱۳۹۴ برابر گزارش مأمورین کلانتری ۱۴ زنجان در خصوص وقوع یک فقره کشف جسد فردی ۴۰ ساله در حمام مخروبه روستای سهله از توابع زنجان بر اثر جراحت شدید با جسم سخت، مقتول ۴۱ ساله را به قتل رسانده بود.

رئیس شورای قضایی استان تصریح کرد: پرونده پس از انجام تحقیقات به شعبه اول کیفری زنجان ارجاع که با توجه به قراین، گزارشات مراجع انتظامی و اقرار متهم به قتل پرونده رسیدگی و حکم قصاص صادر و پس از تأیید دیوان عالی کشور در مرحله اجرای حکم با تلاش همکاران قضایی ،اداری اجرای احکام دادسرای زنجان ، اداره زندان ها، پای چوبه دار رضایت اولیای دم اخذ و محکوم از قصاص رهایی یافت.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
همچون عجایز؟
خبر قبلی
تلاش برای برطرف کردن مشکلات مربوط به تعاونی‌های مسکن در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست