روستاهای عینجیک و بیوک قشلاق خدابنده به شبکه ملی اطلاعات پیوستند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان از تأمین دسترسی به اینترنت و پیوستن به شبکه ملی اطلاعات در دو روستای عینجیک و بیوک قشلاق در شهرستان خدابنده خبر داد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛   سرایی با بیان این مطلب، اظهار کرد: با تأمین اعتبار حدود ۴۰ میلیارد ریال از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، و بر اساس بررسی و امکان سنجی فنی، اجرا و تأمین دسترسی به اینترنت در روستای عینجیک به شرکت ایرانسل، و روستای بیوک قشلاق به شرکت ارتباطات سیار(همراه اول) واگذار شد. از این رو اهالی روستاهای مذکور می توانند از خدمات کارور(اپراتور) غالب در روستای خود بهره مند شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: با توجه به هزینه بالا و سودآور نبودن سرمایه گذاری مستقیم کارور(اپراتور)ها در مناطق روستایی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای تأمین عدالت ارتباطی، هزینه توسعه ارتباطات و اینترنت در روستاهای بالای ۲۰ خانوار را تأمین می کند، از این رو تأمین اینترنت در هر روستا به فراخور امکان سنجی های فنی به یکی از کارور(اپراتور)های موجود واگذار می شود لذا روستاییان محترم می توانند خدمات دسترسی ارتباطی و اینترنتی را از کارور(اپراتور) غالب در منطقه روستایی خود دریافت کنند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
دومین مزایده عمومی محدوده‌های اکتشافی و معدنی استان زنجان
خبر قبلی
فیلم+  تجمع اعتراضی رانندگان تاکسی در شورای شهر زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست