رویکرد مترقی سازمان برنامه و بودجه استان زنجان در قبال رسانه‌ها

رویکرد مترقی سازمان برنامه و بودجه استان زنجان در قبال رسانه‌ها

 

✍احمد اسدی

 

 

رسانه‌ها در عصر اطلاعات و ارتباطات رکن چهارم دموکراسی در جهان محسوب می شوند و پدیده پیچیده و در عین حال جذاب رسانه ها تیغه دولبه ای است که امروز رهبران تیزهوش جهان از آن برای توسعه اجتماعی جامعه خود بهره می برند.

در این بین کشورهای رو به توسعه هنوز با شاخص های حرفه ای رسانه ای فاصله دارند و کارکرد رسانه در برخی از کشورها به نقطه مطلوب نرسیده است.

استان زنجان هرچند استانی متوسط در بسیاری از بخش های توسعه ای است اما عملکرد رسانه ای نسبتا رضایت بخشی به نسبت استان های همتراز خود داشته، اما شاهد توسعه رسانه ها در ابعاد مختلف نیستیم که شاید یکی از دلایل عمده آن عدم توجه برخی مدیران استانی نسبت به جایگاه رسانه ها باشد.

رویکرد مدیران در قبال رسانه ها رویکردی متفاوت بوده و برخی مدیران از رسانه گریزان و برخی با آغوش باز از آن استقبال می کنند که در مدیریت فعلی استان گرایش و رویکرد به رسانه ورد توجه جدی قرار گرفته و شاهد ترمیم خلاء های رسانه ای در استان هستیم.

یکی از مدیرانی که در چهار ماه اخیر ریاست سازمان مهمی همچون سازمان برنامه و بودجه را در اختیار گرفته رویکردی کاملا حرفه‌ای توام با شکیبایی با رسانه‌ها داشته و خبرنگاران استان را امین و یار دلسوز برای پیشبرد اهداف سازمانی در راستای توسعه استان قلمداد کرده که این رویکرد مورد توجه جدی خبرنگاران استان قرار گرفته است.

شهرام طهماسبی هر چند شاید چهار ماه کامل نیست که در استان مسئول سازمان برنامه و بودجه شده اما رویکرد رسانه ای وی و نزدیکی با خبرنگاران و همچنین در اختیار قرار دادن خلاصه لایحه بودجه استان در اختیار خبرنگاران از جمله مواردی بوده که مد نظر خبرنگاران قرار گرفته است.

قطعا این رویکرد شهرام طهماسبی موجب ایجاد زنجیره سازمانی-رسانه ای منسجمی برای پیشبرد اهداف توسعه ای استان خواهد شد که می تواند برای بسیاری از مدیران دیگر الگویی نمونه قرار گرفته و این زنجیره اتصال دامنه گسترده تری به خود گیرد.

امید است با ادامه این رویکرد شاهد شفاف سازی عملکرد مدیران و همدلی و همراهی رسانه ها با مدیران برای پیشبرد اهداف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان زنجان باشیم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
صادرات بیش از ۴ میلیون دلاری گوجه فرنگی و رب گوجه فرنگی از استان زنجان
خبر قبلی
مدیران اجرایی معمولا مدیران هزینه هستند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست