1. اخبار استان
  2. زنجان ظرفیت‌های بی‌نظیری در حوزه میراث‌فرهنگی دارد

کد خبر: 32917

زنجان ظرفیت‌های بی‌نظیری در حوزه میراث‌فرهنگی دارد

دبیرکل سازمان جهانی گردشگری ملل متحد گفت: زنجان در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ظرفیت‌های بی‌نظیری را داراست و باید برای معرفی آن به جهانیان بیشتر تلاش کرد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛  زوراب پولولیکاشویلی در جریان بازدید از غرفه استان زنجان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران و صنایع وابسته همراه با معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و استاندار زنجان، اظهار کرد: زنجان در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ظرفیت‌های بی‌نظیری را داراست و باید برای معرفی آن به جهانیان بیشتر تلاش کرد و باید این ظرفیت‌ها را در عرصه‌های گردشگری و صنایع دستی شناسایی و در جذب گردشگر از آن بهره برد.

دبیرکل سازمان جهانی گردشگری ملل متحد افزود: در کشور ایران و به ویژه در شمال غرب این کشور با توجه به تنوع آب و هوایی، ادیان، گویش‌ها و فرهنگ که این منطقه دارد آثار تاریخی و انواع مختلف گردشگری و رشته‌های متنوع صنایع‌دستی را دارد که با معرفی آن‌ها می‌توان‏ به‌شناساندن آن به جهانیان کمک کرد.

وی گفت: امروز در این غرفه من آثار بسیار ارزشمندی را از سه حوزه مختلف مشاهده کردم که بسیار جالب و باارزش بودند و باید اهتمام بیشتری برای معرفی آن‌ها در سطح بین‌الملل انجام شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
فصل الخطاب قانون است و همه باید به آن تمکین کنیم
خبر قبلی
آسفالت ۷۰ درصد از آزاد راه زنجان به قزوین روکش شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست