1. اجتماعی
  2. زندانیان تحت قرار هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند

کد خبر: 30135

زندانیان تحت قرار هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: در راستای حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری، زندانیان تحت قرار هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند.

به گزارش همدلی‌زنجان؛  حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در سفر به شهرستان ابهر با حضور در زندان ابهر با زندانیان زندان ابهر دیدار چهره به چهره داشته و نسبت به تقاضای آنان دستورات لازم را صادر کردد.

وی در این بازدیدکه دادستان مرکز استان ، معاون مالی و پشتیبانی رئیس کل ،رئیس دادگستری ابهر و دادستان شهرستان ابهر حضور داشتند از بخشهای مختلف زندان و کارگاهای اشتغال زندانیان نیز بازدید به عمل آوردند.

صادقی نیارکی در ادامه در دیدار با رئیس زندان ابهر ضمن ارزیابی مطلوب وضعیت زندان از تلاشها و زحمات رئیس زندان ابهر تقدیرکرد و افزود : با اقدامات خوب انجام شده آرامش خوبی در زندان ابهر حاکم و ضعیت اشتغال زندانیان در کارگاها مطلوب می باشد که نشان از جدیت و تلاشهای رئیس زندان است که جای تشکر و قدردانی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی با اشاره به آمار تحت قرارهای شهرستانهای ابهر و خرمدره در زندان تاکید کرد : نظارت مستمر و روزانه بر زندانیان تحت قرار امری ضروری است و باید هرچه سریعتر در راستای حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری زندانیان تحت قرار تعیین تکلیف شوند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
فیلم+  تجمع اعتراضی رانندگان تاکسی در شورای شهر زنجان
خبر قبلی
موزه باستان‌شناسی ابهر
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست