1. اخبار استان
  2.  سبزه‌میدان زنجان بازار جهانی صنایع‌دستی می‌شود

کد خبر: 30597

 سبزه‌میدان زنجان بازار جهانی صنایع‌دستی می‌شود

استاندار زنجان گفت: با کارهای انجام گرفته، سبزه‌ میدان زنجان می‌تواند بستر گردشگری خوبی در مرکز این شهر باشد.

به گزارش همدلی‌زنجان، محسن افشارچی در جریان بازدید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از پروژه سبزه‌ میدان زنجان، تاکید کرد: این پروژه از جاذبه مهم گردشگری شهر زنجان به شمار می رود. این پروژه در سبزه میدان قدیم، مسجد جامع شهر زنجان، بازار قدیمی و پیاده راه واقع شده است.

وی افزود: در انتهای پروژه نیز تالار شهر و میان آنها باغ بزرگ و ۲ موزه نیز اطراف آن قرار گرفته است که این بخش با انجام اقداماتی می تواند آثار خوبی برای شهر زنجان داشته باشد.

 سبزه‌میدان زنجان بازار جهانی صنایع‌دستی می‌شود
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: پروژه سبزه‌میدان زنجان با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد به زودی تبدیل به بازار جهانی صنایع‌دستی خواهد شد.

عزت‌الله ضرغامی نیز  در جریان بازدید از پروژه سبزه‌میدان زنجان، گفت: با اشاره به اینکه امروز در سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان آذربایجان‌شرقی، به برخی از شهرهای این استان و پروژه‌های مربوطه رسیدگی کردیم، اظهار کرد: با توجه به نزدیکی شهر زنجان به میانه، تصمیم گرفتیم از پروژه سبزه‌میدان این شهر نیز بازدیدی داشته باشیم.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در همین خصوص خاطرنشان کرد: بدون شک با برنامه‌ریزی محتوایی که در این زمینه صورت می‌گیرد، به جرأت می‌توان گفت سبزه‌میدان زنجان تبدیل به الگویی بی‌بدیل به طور مشخص در حوزه صنایع‌دستی خواهد بود.

ضرغامی با یادآوری اینکه شنبه هفته آینده روز جهانی صنایع‌دستی بوده و با توجه به این موضوع، مستلزم این بود که پروژه سبزه‌میدان را از نزدیک بازدید کنیم، ابراز کرد: امروز به عینه می‌بینیم که مزیت‌ها و خدماتی در قالب این پروژه در نظر گرفته شده است که این مزیت‌ها بعد از وارد شدن به فاز اجرایی، خود را نشان خواهد داد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
طرح توزیع ترافیک داخلی مخابرات از ابتدای تیرماه اجرایی می‌شود
خبر قبلی
ارتقای سه روستای شهرستان سلطانیه به شهر در دستور کار است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست