1. اجتماعی
  2. سنددار شدن ۴۲۰ رقبه در زنجان

کد خبر: 17712

سنددار شدن ۴۲۰ رقبه در زنجان

 معاون حقوقی و ثبتی اداره اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه تعداد رقبات سنددار شده طی امسال ۴۲۰ مورد است، گفت: احیای موقوفات موجب اعتماد بیشتر مردم و واقفان می شود.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ نعمت احمدی با بیان اینکه اخیرا پلاک چند موقوفه در استان احیا شده است، اظهار کرد: در نیمه نخست امسال ۲۹ سند جدید برای موقوفات استان زنجان صادر شده است. امسال همچنین برای ۴۰۰ فقره از رقبات روستای رازبین اخذ سند شده است.
احمدی همچنین از تبدیل ۸۱ مورد سند وقفی به سند تک برگی خبر داد و افزود: تعداد رقبات سنددار شده در طی امسال ۴۲۰ مورداست.  با توجه به اهمیت سند دار کردن مساجد، بقاع متبرکه و در راستای احیای موقوفات مربوط به آن‌ها را در اولویت کاری قرار داده‌ایم.
این مقام مسئول در ادامه با اشاره به روند اسکن اسناد موقوفه بیان کرد: بارگذاری اسکن موقوفات با دسته‌بندی خاصی در سامانه انجام شده و هدف از آن نیز دسترسی آسان به اسناد، بایگانی الکترونیک و حفظ اطلاعات اسناد در هر شرایطی است.
وی گفت: تایید اطلاعات موقوفات، سنددار کردن املاک وقفی، تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک برگی، اسکن اسناد، تثبیت مالکیت موقوفات نیز از دیگر اقدامات مجموعه اوقاف در استان است.
گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
طرح هادی ۱۹۳ روستای استان زنجان نیازمند بازنگری است
خبر قبلی
کاهش تدریجی دمای هوای زنجان تا روز چهارشنبه
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست