1. اخبار استان
  2. شمار خانه‌های هلال زنجان به ۲۳۶ رسید

کد خبر: 31473

شمار خانه‌های هلال زنجان به ۲۳۶ رسید

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با افتتاح خانه هلال راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خرم دره، شمار این خانه ها به ۲۳۶ باب در استان رسید.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ حکمت‌اله هاشمی در حاشیه افتتاح خانه هلال اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرم دره افزود: فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ از خانه های هلال که فعالیت های آن مردمی است حمایت می کند.

وی اظهارداشت: خانه های هلال، جمعیت هلال‌احمر کوچکی در مناطق مختلف، ادارات، شرکت‌های تولیدی و صنعتی و محلات کم برخوردار است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بخش از خدمات هلال احمر در حوزه های حمایتی و معیشتی به واسطه معرفی خانه های هلال انجام می شود.
هاشمی، مهمترین رکن خانه های هلال را پاسخگویی به حوادث دانست و افزود: آموزش، تمرین، سازماندهی، و نشست های مشترک برای این‌ مهم انجام می شود.

وی ادامه داد: باید با ارائه آموزش همه مردم در جامعه آمادگی در برابر مخاطرات را داشته و نسبت به حوادث شناخت داشته باشند تا هلال احمر را کمک کنند.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خرم دره نیز در ادامه از تلاش های هلال احمر قدردانی کرد و گفت: قدر دان زحمات همه ارگانهای امدادی و خدمات رسان هستیم چرا که پیشقدم در حوادث و بلایا هستند.

وی تاکید کرد: از همه آموزش های هلال احمر برای پرسنل راهداری در جهت ارتقای توانمندی آنها در حوادث و بلایا استقبال می کنیم.
گفتنی است، در حال حاضر شهرستان خرم دره ۲۱ خانه هلال در مناطق شهری و روستایی، ادارات و شرکت های تولیدی دارد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
«آنا» شاخه گُلی که در شهر نیم میلیونی بهار کرد!
خبر قبلی
مدیر عامل سابق سازمان همیاری
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست