ضرورت تسهیل در روند پرداخت تسهیلات مقاوم‌ سازی بافت روستایی استان

ضرورت تسهیل در روند پرداخت تسهیلات مقاوم‌ سازی بافت روستایی استان

ایجاد اشتغال در مناطق روستایی مورد تاکید دولت است

 

 

 

استاندار زنجان به وضعیت پرداخت تسهیلات به واحدهای مسکونی روستایی استان اشاره کرد و گفت: باید روند پرداخت تسهیلات مقاوم سازی بافت روستایی استان توسط بانک‌ ها، تسهیل شود.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ اسداله درویش امیری در جلسه شورای هماهنگی بانک‌ های عامل استان، با بیان اینکه باید مدیریت مطلوبی در بانک های استان به منظور کمک به افزایش ضریب مقاوم سازی بافت روستایی استان صورت بگیرد، اظهار کرد: بدنه کارشناسی بانک های عامل استان، باید با رویکرد حمایتی از مناطق روستایی در زمینه اخذ تضامین تعریف شده در قانون، اقدام نمایند.
وی با بیان اینکه باید از مقاوم سازی بافت روستایی در استان حمایت جدی شود، افزود: حمایت از این بخش موجب پیشگیری از بروز آسیب و خطرهای احتمالی خواهد بود که در این زمینه باید با ارائه راهکارهای عملیاتی و تعامل بین مدیران استانی، نسبت به تحقق اهداف تعیین شده اقدام کرد.
استاندار زنجان به پرداخت تسهیلات بانکی برای واحدهای تولیدی در قالب طرح رونق، نوسازی و تجهیز واحدهای تولیدی اشاره کرد و یادآور شد: ضروری است در این راستا، مدیران استانی با متولیان پرداخت تسهیلات در مرکز به منظور افزایش اختیارات استان در پرداخت تسهیلات از ۳ میلیارد تومان به ۵ میلیارد تومان اقدام کنند و تلاش لازم برای افزایش اختیارات استان جهت کاهش مشکلات در این بخش، صورت گیرد.
مقام عالی اجرایی استان به پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی خارج از سامانه اشاره کرد و گفت: مدیران بانکی استان باید به تعهدات پیش بینی شده استان برای پرداخت تسهیلات طرح رونق، بهسازی و نوسازی تجهیزات واحدهای تولیدی، توجه لازم را داشته و به تعهدات خود در این زمینه عمل کنند.
درویش امیری با بیان اینکه باید مراقبت دو چندانی از سرمایه مردم صورت گیرد، افزود: متاسفانه عملکرد نا مناسب برخی موسسات مالی، موجب وارد شدن آسیب به سرمایه مردم شده و به همین منظور باید حمایت جدی از سرمایه مردم در بانک ها صورت گیرد.
استاندار زنجان با اشاره به وجود سرمایه مردم در بانک های دولتی، تاکید کرد: مردم باید بدانند سرمایه آنها در بانک های دولتی برای رونق تولید، ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار در جامعه بکارگیری می شود و امنیت سرمایه مردم در این بانک ها نسبت به برخی موسسات مالی، بیشتر است.
وی به ابلاغ دستورالعمل اشتغال روستایی اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به مشکلات موجود در حوزه آب کشور، ایجاد اشتغال در مناطق روستایی البته به غیر از بخش کشاورزی مورد تاکید دولت قرار دارد و فرصت مناسبی برای مدیران و مردم استان برای استفاده از این ظرفیت قانونی برای ایجاد اشتغال در روستاهای استان ایجاد شده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بانک‌ها برای انجام تعهدات، نیازمند حمایت هستند
خبر قبلی
برداشت بالغ بر ۷۰ کیلو گرم زعفران در استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست