1. اخبار استان
  2. ضریب نفوذ گاز در استان زنجان به ۹۸.۳ درصد می‌رسد

کد خبر: 22171

ضریب نفوذ گاز در استان زنجان به ۹۸.۳ درصد می‌رسد

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده؛ ضریب نفوذ گاز در استان زنجان تا پایان سال۱۴۰۰ به ۹۸/۳ درصد می رسد.
به گزارش همدلی‌زنجان؛ به نقل از شرکت گاز، موسی احمدلو با بیان اینکه ضریب نفوذ گاز در استان تا پایان سال ۹۹ به ۹۷.۳ درصد رسیده است؛ از بهره مندی۱۰۰ درصد خانوارهای شهری و ۸۸/۴ درصد از خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد و اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته؛ از ۴۲۵ هزار و ۷۰۴ واحد گازرسانی شده؛ در حال حاضر ۳۹۶ هزار و ۳۵۶ خانوار زنجانی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
وی با بیان اینکه از۹۱۱ روستای استان؛۶۰۲ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، ابراز کرد: ۴۸ روستا با ۴ هزار و۳۲۳ خانوار در دست اقدام و ۸۴ روستا با ۳ هزار و ۶۰۱ روستا نیز در دست طراحی است.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه شرکت گاز استان زنجان در مجموع ۳۶۸ هزار و ۸۶۴ مشترک؛ شامل ۳۶۷ هزار و ۸۳۱ مشترک جزء و یک هزار و ۳۳ مشترک عمده دارد؛ افزود: از این تعداد ۲۶۱ هزار ۱۹۴ مشترک شهری،۱۰۷ هزار و ۶۷۰ مشترک روستایی است.
 احمدلو اذعان کرد: به لحاظ نوع مصرف نیز شرکت گاز زنجان به ۳۳۷ هزار و ۴۹۳ مشترک خانگی و ۲۹هزار و ۱۷۰ مصرف کننده تجاری، ۲ هزار و ۲۰۱ مصرف کننده صنعتی خدمات ارائه می کند.
وی با بیان اینکه در راستای حرکت در مسیر چشم انداز تدوین شده و اجرای پروژه های زیرساختی گام بر می داریم؛ عنوان کرد: پیگیری اجرای پروژه های زیرساختی بخش تولیدی و صنعتی، جایگزینی گازطبیعی با سایرسوخت های میان تقطیر به منظور کمک به کاهش هزینه تمام شده در بخش تولید، پیگیری اجرای پروژه اقتصاد مقاومتی در راستای توسعه گازرسانی، توسعه شبکه و تاسیسات گاز طبیعی در شهرهای استان، بهبود و توسعه خدمات قابل ارائه به مشترکین گاز و بهسازی زیرساخت های ارائه خدمات با پیشبرد برنامه هایGIS در حوزه های نقشه های خط سیر، موقعیت و کروکی انشعابات، نقشه های ازبیلت، و انجام مطالعات مهندسی، تعریف پروژه های مقاوم سازی خطوط و تاسیسات گازرسانی و پیگیری اجرای آنها متناسب با اعتبارات ابلاغی، مهمترین برنامه های عملیاتی گاز زنجان در سال۱۴۰۰است
گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
قابل توجه متقاضیان پروژه ۵/۵ هکتاری کوی فرهنگ زنجان (گروه ساخت۴نفره)
خبر قبلی
۲ خطه کردن راه آهن زنجان-قزوین نا تمام ماند! / زور فتح اله حقیقی به تکمیل پروژه نرسید
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست