1. اخبار استان
  2. طرح تفکیک زباله در شهرک‌های شمالی زنجان اجرا می‌شود

کد خبر: 4493

طرح تفکیک زباله در شهرک‌های شمالی زنجان اجرا می‌شود

 

طرح تفکیک زباله در شهرک‌های شمالی زنجان اجرا می‌شود

 

 

 

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری زنجان گفت: طرح تفکیک زباله از مبداء در شهرک‌های شمالی زنجان اجرا می‌شود.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ هاشم نجفی با بیان این مطلب، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که امسال در دستور کار شهرداری قرار دارد، بحث تفکیک زباله از مبداء است.

وی با اشاره به اینکه طرح تفکیک زباله از مبداء ابتدا در شهرک‌های شمالی اجرا می‌شود، تصریح کرد: در اجرای این طرح ابتدا فراخوان مربوط منتشر و از افرادی که در این حوزه فعالیت دارند، درخواست می‌شود که در این زمینه مشارکت کنند.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری زنجان با اشاره به اینکه گلشهر، پونک، شهرک نصر و کارمندان و … از جمله شهرک‌های شمالی هستند که طرح مورد نظر در آن‌ها اجرا ا می‌شود، بیان کرد: در اجرای این طرح در هر منطقه کانکس‌هایی تهیه می‌شود تا مردم زباله‌های تفکیک شده خود را تحویل دهند.

نجفی همچنین از تهیه مخازن سبک مخازن سبک و نایلون بازیافتی برای در اختیار قراردادن مردم خبر داد و گفت: البته در نظر داریم این کار در مجتمع‌ها اجرایی شود و این کار فاز به فاز جلو خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه در قالب طرح تفکیک زباله از مبدا محلی در نظر گرفته شده که مردم زباله‌های خشک خود را تحویل دهند، افزود: البته در نظر داریم که این طرح را با کمترین هزینه اجرا شود.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری زنجان با اشاره به اینکه طرح تفکیک زباله از مبدا باید تا شهریورماه اجرا شود، گفت: درست است که این طرح توسط سرمایه‌گذار عملیاتی می‌شود، ولی باید توجیه اقتصادی هم داشته باشد.

نجفی در ادامه به میزان اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در شهرک‌های شمالی اشاره کرد و افزود: برای کمتر شدن هزینه‌ها مخازن را کوچکتر در نظر گرفتیم که فکر می‎کنم اجرای این طرح در نهایت ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز داشته باشد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
پوشش بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰ هزار کارگر ساختمانی در زنجان
خبر قبلی
حضور سفرای ۵ کشور در آئین افتتاحیه چهارمین جشنواره بین المللی غذای اکو
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست