عمده تخلف‌های صنفی در زنجان مربوط به کالاهای اساسی است

 معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: ۵ هزار و ۶۱۱ واحد صنفی و اقتصادی استان زنجان مورد بازرسی قرار گرفته است.

به گزارش همدلی زنجان؛  اسماعیل مسلمی با بیان این مطلب، اظهار کرد: در دو ماه گذشته بالغ بر پنج هزار و ۶۱۱ واحد صنفی و اقتصادی استان زنجان مورد بازرسی قرار گرفته و ۵۷۸ پرونده تخلف به ارزش بالغ بر ۲۷۴ میلیارد ریال، شناسایی شده که عمده این تخلف‌ها مربوط به کالاهای اساسی از جمله برنج، قند و چای است.

وی افزود: طی این مدت، ۱۱۲ مورد نیز گشت‌های مشترک با تعزیرات حکومتی و با حضور نمایندگان فرمانداری‌ها و نیروی انتظامی در سطح این استان انجام شده است.

وی  با اشاره به دریافت ۴۰۸ مورد شکایت مردمی، گفت: ۲۳۵ مورد تلفنی، ۱۲۳ مورد حضوری، ۱۳ مورد کتبی و ۳۷ مورد نیز از سامانه اینترنتی دریافت شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان زنجان گفت: بیشترین افزایش قیمت طی این مدت با ۲۳۳ درصد مربوط به گوجه‌فرنگی است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: عدس با ۴۱ ، پیاز با ۳۳ ، لپه با ۲۰ ، سیب‌زمینی با ۸ و خرما مضافتی با پنج درصد افزایش قیمت در رتبه‌های بعدی قرار دارند و در بقیه موارد نیز افزایشی مشاهده نشده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کارگر شهرداری زنجان بر اثر تصادف در بلوار اشراق جان باخت
خبر قبلی
در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان چه گذشت؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست