1. اخبار استان
  2. عملیات اجرایی ۴ طرح آبرسانی آبفار استان زنجان آغاز شد

کد خبر: 5653

عملیات اجرایی ۴ طرح آبرسانی آبفار استان زنجان آغاز شد

 عملیات اجرایی ۴ طرح آبرسانی آبفار استان زنجان آغاز شد

 

 

 

به مناسبت هفته دولت ۴ پروژه آبرسانی و فاضلاب روستایی با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال در سطح روستاهای شهرستان‌های ایجرود و خرمدره کلنگ زنی شد .

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان، مدیر عامل شرکت آبفار استان زنجان با اشاره به کلنگ زنی شبکه آب شرب و فاضلاب روستای نصیر آباد شهرستان خرمدره گفت: عملیات اجرایی شبکه خط انتقال و تصفیه خانه فاضلاب و شبکه توزیع آب شرب روستای نصیر آباد از توابع شهرستان خرمدره همزمان با هفته دولت آغاز شد.

رضا کابلی افزود: عملیات اجرایی احداث شبکه فاضلاب به طول ۸۶۰۰ متر، خط انتقال فاضلاب به طول ۶۰۰ متر و احداث تصفیه خانه فاضلاب با سیستم لجن فعال در زمینی به مساحت ۸هزار متر مربع و ۷۰۰ رشته انشعاب با اعتباری بالغ بر ۶۳ میلیارد ریال در این ایام آغاز شد.

وی اجرای شبکه توزیع آب شرب روستای نصیرآباد را از دیگر پروژه های کلنگ زنی شده در ایام هفته دولت عنوان و تصریح کرد: با توجه به فرسودگی شبکه توزیع آب شرب روستای نصیر آباد با اجرای شبکه توزیع جدید به طول ۱۲ هزار متر و حفر یک حلقه چاه به عمق ۱۵۰ متر مشکل تامین آب شرب روستا مرتفع خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه روستای نصیرآباد دارای ۷۵۹ مشترک می باشد، افزود: اعتبار مورد نیاز در این طرح رقمی بالغ بر ۸ میلیارد ریال است که ۲ میلیارد ریال آن از محل مشارکت مردمی و مابقی برعهده شرکت آبفار می باشد.

کابلی همچنین با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه آب رسانی به صورت مشارکتی روستا‌های نکتو، خوئین و قندی بلاغ از توابع شهرستان ایجرود گفت: اجرای شبکه داخلی به طول ۴۲۰۰ متر در روستای خوئین با مشارکت اهالی با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، اجرای شبکه داخلی به طول ۲ کیلومتر با مشارکت مردمی روستای قندی بلاغ با اعتباری بالغ ۵۰۰ میلیون ریال  و نیز اصلاح شبکه داخلی به طول ۵ کیلومتر با مشارکت مردمی و دهیاری روستای نکتو با اعتبار ۲ میلیارد ریالی به مناسبت هفته دولت کلنگ زنی شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
عبور منطقه ویژه اقتصادی زنجان از ایستگاه مجلس
خبر قبلی
آثار دوره سلجوقی در جنوب شهر زنجان کشف شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست