1. اجتماعی
  2. عواقب غیبت در دوران سربازی

کد خبر: 19914

عواقب غیبت در دوران سربازی

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به محاسن دوران نظام وظیفه به عواقب غیبت دوران سربازی نیز اشاره کرد و گفت : محرومیت از فرصتهای شغلی در نهادهای دولتی وخصوصی ،عدم صدور پروانه کسب، بلاتکلیفی و نگرانی مستمر، محرومیت دریافت وام بانکی ،محرومیت ازتحصیل و… از عواقب غیبت دوران سربازی است.

به گزارش همدلی‌زنجان، سرهنگ ” فتح اله ندرلو” معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به تاریحچه نظام وظیفه در کشور ما گفت : کشور ما در جهان به جهت مشارکت مردم وبه ویژه سربازان از بالاترین شاخص های امنیتی برخوردار است.

وی افزود :برابر اصل ۱۵۱ قانون اساسی کشور ما جایگاه خاصی برای نیروهای مسلح و موضوع آمادگی دفاعی در نظر گرفته شده است..

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در کشور ما دفاع از جان ،مال ، ناموس و کیان ملی، یک ارزش است. خاطر نشان کرد: خدمت سربازی درایران اسلامی با نظام های سربازی سایر کشورها قابل مقایسه نبوده و مبنای آن دینی است .

سرهنگ ندرلو با اشاره به مزایای خدمت مقدس سربازی گفت : ایجادنظم وانضباط در زندگی، تقویت روحیه دفاعی ،مشارکت در کارتیمی وگروهی،برخورداری از خدمات بیمه و سنوات کاری در مدت خدمت،سازگاری وانعطاف پذیری در شرایط سخت ، مهارت آموزی و آشنایی با تخصص های جدید در حین خدمت ،ایجادروحیه استقلال درزندگی، آشنائی با اقلیمهاو فرهنگ های تازه ،افزایش استانه تحمل وتوانمندی و مهارت در دوست یابی وقرار گرفتن در گروه همسالان از جمله مزایای خدمت نظام وظیفه و دوران سربازی است.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان به معایب و عواقب غیبت دوران سربازی نیز اشاره کرد و خاطر نشان کرد : محرومیت از فرصتهای شغلی در نهادهای دولتی وخصوص ،عدم صدور پروانه کسب، بلاتکلیفی و نگرانی مستمر، محرومیت دریافت وام بانکی ،محرومیت ازتحصیل درمقاطع بالاتر،محرومیت از کاندید شدن جهت انتخابات مجلس وسایر شوراها وانجمن های قانونی،عدم امکان دریافت مجوز خروج ازکشور،عدم امکان برنامه ریزی جهت زندگی فردی و اجتماعی، عدم جلب اعتماد اجتماعی و عدم امکان بهره مندی از مزایای بیمه وبازنشستگی از جمله عواقب قیبت از دوران مقدس سربازی است.

این مقام انتظامی در ادامه گفت : علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در حوزه وظیفه عمومی از طریق پایگاه اطلاع رسانی وظیفه عمومی به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
 لکه ترس بر شیشه شفاف بورس
خبر قبلی
۴۵۲ هکتار از اراضی ملی استان زنجان رفع تصرف شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست