1. اجتماعی
  2. فروش دستمال کاغذی بهانه ای برای تکدی گری شده است

کد خبر: 29259

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان:

فروش دستمال کاغذی بهانه ای برای تکدی گری شده است

لزوم ورود جدی دستگاه ها در ساماندهی متکدیان

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان زنجان با اشاره به اینکه اغلب افرادی که به گدایی روی می‌آورند، درک درستی از شرایط اقتصادی نداشته و به دلیل اینکه نمی‌توانند راه‌های درست اقتصادی برای کسب درآمد به دست بیاورند، به روش‌هایی چون گدایی روی می‌آورند، اضافه کرد: گاها فروش دستمال کاغذی و یا هر کالای دیگری بهانه ای برای تکدی‌گری می‌‎شود که باید برای این کار چاره‌ای اندیشیده شود.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ حسین نجفی در جلسه ساماندهی متکدیان با اشاره به اینکه زمینه‌های اقتصادی و مشکلات ناشی از آن موجب بروز تکدی گری شده است، اظهار کرد: باید تمرکز ما بر روی کارهای ایجابی و کارهای فرهنگی قبل از اعمال قانون و برخورد در این حوزه باشد.

وی افزود: در موضع تکدی گری نیاز است شهرداری و دستگاه‌های مرتبط به این مسئله ورود پیدا کنند تا مسائل معیشتی متکدیان از طریق قانونی حل شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با اشاره به اینکه اغلب افرادی که به گدایی روی می‌آورند، درک درستی از شرایط اقتصادی نداشته و به دلیل اینکه نمی‌توانند راه‌های درست اقتصادی برای کسب درآمد به دست بیاورند، به روش‌هایی چون گدایی روی می‌آورند، اضافه کرد: گاها فروش دستمال کاغذی و یا هر کالای دیگری بهانه ای برای تکدی‌گری می‌‎شود که باید برای این کار چاره‌ای اندیشیده شود.

وی با اشاره به ورود خوب دستگاه های حمایتی از جمله کمیته امداد افزود: باید راهکار اساسی در جمع آوری متکدیان داشته باشیم. اگر برای آقایان نیز چنین امکاناتی داشته باشیم، معتادان متجاهر آقا نیز جمع‌آوری می شوند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
موضوع متکدیان با همکاری دستگاه ها قابل حل است
خبر قبلی
تامین آب برای باغشهر استانداری امکان پذیر نیست
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست