1. اخبار استان
  2. فعالیت میدان احشام زنجان باید پیگیری شود

کد خبر: 14301

فعالیت میدان احشام زنجان باید پیگیری شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با اشاره به فعالیت میادین احشام در سطح استان، گفت: موضوع میدان احشام زنجان باید پیگیری شود و سازمان دامپزشکی باید به این موضوع ورود کند.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ پرویز قزلباش در نشست خبری با خبرنگاران  به صورت ویدئو کنفرانس در پاسخ به سوالات همدلی زنجان، اظهار کرد: میادین احشام می توانند محل انتقال بیماری باشند و در این میادین از استان های دیگر نیز حضور پیدا می کنند که این موضوع می تواند بلقوه فعالیت این میادین را با خطر انتقال بیماری کرونا تقویت کند.

 

وی در پاسخ به سوال دیگر همدلی زنجان در خصوص برنامه مسئولان برای تعطیلی مراکز خرید و پاساژها، افزود: تعطیلی مراکز خرید هم مطرح شده و قرار شده که به صورت جدی بررسی شود. نیاز بود دستور تعطیلی اعلام خواهیم کرد. خود بازاری ها اعلام آمادگی کردند که اگر ضرورت داشت این کار را انجام دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان در پاسخ به این سوال که برخی از مخاطبان گزارش داده اند که با مشاهده پلاک غیربومی به پلیس تماس گرفته اند و آن ها عنوان کردند که این افراد کنترل شده هستند، پاسخ داد: در استان محدودیت های لازم ایجاد شده و ما بر ضرورت این اقدام تاکید داریم. مطلع نیستم که این موضوع چقدر می تواند صحت داشته باشد.

وی ادامه داد: ممکن است این افراد از قبل به استان آمده باشند و یا ممکن است احتمالات دیگری مطرح باشد. اما رعایت این موضوع ضروری است که باید انجام شود. اینکه چقدر بتوان کنترل ها را کامل انجام داد بعید است بتوان ۱۰۰ درصد مدعی موفق بودن آن را داشت.

قزلباش در پاسخ به سوال دیگر همدلی زنجان در خصوص ارائه اطلاعات آماری استان در خصوص کرونا به تفکیک شهرستانی نیز گفت: از مناطق مختلف استان به مرکز استان می آیند و دقت آماری لازم در این خصوص نداریم. میزان بستری در شهرهای استان را طی روزهای آتی اعلام می کنیم. میزان بستری ها آمار دقیق تری است. به تفکیک شهرستان ها، تعداد بستری ها را اعلام کنیم تا مردم اطلاع داشته باشند.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
دمای هوای زنجان افزایش می یابد
خبر قبلی
موردی از شیوع کرونا در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی‌زنجان گزارش نشده است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست