1. اخبار استان
  2.  قطب آی تی زنجان از حرف تا عمل…!

کد خبر: 19777

 قطب آی تی زنجان از حرف تا عمل…!

یکی از محورهای مهم توسعه زنجان، تبدیل شدن به عنوان قطب، برق، الکترونیک و آی تی کشور بود.

به گزارش همدلی‌زنجان، سال نخست دولت حسن روحانی و در زمان استانداری جمشید انصاری، ایده تبدیل زنجان به عنوان قطب برف، الکترونیک و آی تی مطرح شد و این موضوع در سفر حسن روحانی به زنجان تبدیل به مصوبه هیئت دولت شد.

بعد از تصویب آن در هیئت دولت، مسئولان استانی نقشه راه تبدیل زنجان به قطب برق، الکترونیک و آی تی را ترسیم کرده و آن را مکتوب نیز کردند. بعدها با تغییر استاندار زنجان این موضوع نیز کم کم به فراموشی سپرده شد و حرف و حدیث در این خصوص زیاد شد!

در زمان اسداله درویش امیری شفافیتی در خصوص وضعیت زنجان برای تبدیل شدن به این سه شاخص مهم ارائه نشد و از زمانی که فتح اله حقیقی استاندار زنجان شده نیز هیچ اطلاعات شفاف و تلاش مشخصی در این راستا صورت نگرفته است.

دیروز نیز آذری جهرمی وزیر ارتباطات به استان زنجان سفر کرد و برخی پروژه های این حوزه را افتتاح کرد. وی در خصوص وضعیت زنجان در حوزه آی تی صرفا گفت که “زنجان در حوزه آی تی استعدادهای خوبی دارد”!

در سال پایانی دولت و بعد از گذشت هشت سال جایگاه زنجان در حوزه برق، الکترونیک و آی تی به طور جداگانه و میانگین آن مشخص نیست و ظاهرا مردم زنجان باید به سخن وزیر ارتباطات در حوزه آی تی به صورت توصیفی که زنجان استعدادهای خوبی دارد، اکتفا کنند!

فتح اله حقیقی، استاندار زنجان نیز که ظاهرا آخرین استاندار حسن روحانی در استان زنجان خواهد بود، در هیچ زمانی وضعیت زنجان در این خصوص را تشریح نکرده و نقشه راه ترسیم شده را نیز مورد تاکید قرار نداده است! افتتاح مجتمع آی سی تی با حضور وزیر ارتباطات یکی از موضوعات مصوب در آن مقطع برای توسعه بخش آی سی تی در استان زنجان بود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
گور قلعه؛ گور دخمه صخره ای در ماهنشان زنجان
خبر قبلی
ویزیت رایگان در کلینیک امام علی(ع)فرماندهی انتظامی استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست