1. اخبار استان
  2. مراسم پاکسازی بخشی از پارک شهری گاوازنگ انجام شد

کد خبر: 28095

به مناسبت روز جهانی پاکسازی زمین؛

مراسم پاکسازی بخشی از پارک شهری گاوازنگ انجام شد

 به مناسبت روز جهانی پاکسازی زمین، مراسم پاکسازی بخشی از پارک شهری گاوازنگ به همت انجمن حمایت از بیماران کلیوی و با مشارکت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان انجام شد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ پارک شهری گاوازنگ درشمال زنجان واقع شده واز تفرجگاه‌های معروف شهر زنجان بشمار می‌رود که ‌متاسفانه با حجم عظیمی از زباله روبرو است. منابع طبیعی برای استمرار زیست و زندگی بشر ضروری است؛ اما امروزه این فرصت ارزشمند به دست بشر در معرض نابودی قرار گرفته است.

روز جهانی پاکسازی زمین تلنگری است تا بیش از پیش به موضوع پر اهمیت حفظ و حراست از زمینی که تنها مأمن و پناهگاه انسان به شمار می‌رود، پرداخته شود و این فرصت را در اختیار انسان‌ها قرار می‌دهد تا برای حیات و سلامت سیاره‌ای که روی آن زندگی می‌کنند قدمی بردارند.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان دراین مراسم ضمن تشکر از حضور علاقمندان به طبیعت و پاکسازی محیط، اظهار کرد: مردم باید بطورجدی ازریختن زباله روی زمین پرهیز کنند.

  رئیس اداره جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، گفت: متاسفانه پارک  شهری گاوازنگ وضعیت خوبی ندارد. درختان سال‌ها است که آبیاری نشده و زباله موجود پای درختان وجوی های آب باعث خشکیدگی تعداد کثیری از درختان شده است.

مجید معانی با اشاره به پاکسازی مجموعه گاوازنگ اززباله توسط کارگران، خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته دوکامیون زباله ازگاوازنگ خارج شده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
فرهنگسراهای استان زنجان مشکلات زیرساختی و تجهیزاتی دارند
خبر قبلی
قهرمانی تیم فوتسال بانوان آرام ابهر در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست