مشکلی در تامین کالا‌های اساسی مردم استان زنجان وجود ندارد

استاندار زنجان گفت: در استان ۳۵۰ تن حواله روغن نباتی صادر شده است و در تامین مرغ هم هیچ مشکلی وجود ندارد.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از صدا و سیمای مرکز زنجان؛ فتح اله حقیقی در پنجمین جلسه شورای اداری با تبریک آغاز هفته وحدت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و روز بسیج دانش اموزی، اظهار کرد: توهین به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام در هیچ دین و مذهبی پسندیده‌ای نیست و اقدام توهین آمیز به پیامبر صلح و دوستی کارتازه‌ای هم نیست، اما خوشبخانه این اقدام توسط وجدان‌های بیدار محکوم شده است.
حقیقی با اشاره به توطئه‌های استعمار علیه اعتقادات مقدس ملت‌های مسلمان گفت: حرکت دشمنان به واسطه سکوت نوکران مسلمان نما حاکم در منطقه که روی داعش را هم سفید کردند و باعث شده که منافقین هم عرض اندام کنند. این توطئه هم با هوشیاری و آگاهی و رهبری عالمانه خنثی خواهد شد.
وی به حضور مدیران در میدان مبارزه جنگ اقتصادی تاکید کرد و گفت: مردم باید ببینید مسئولان نه در پشت میزهایشان بلکه در عرصه میدان عمل وارد کارزار شدند.
حقیقی به کاهش مصرف برق مصوبه هییت دولت که باید در کل کشور از یک آبان ماه اجرا شود اشاره کرد و گفت: نهادینه شدن الگوی مصرف از اهداف اجرایی طرح برق امید است و در استان تلاش می شود که ۸ در صد پرمصرف‌ها به جمع خوش مصرف که حدود ۶۰ درصد هستند بپیوندند چرا که پرمصرف‌ها ۲۳ درصد انرژی برق استان ر ا مصرف می کنند.
استاندار زنجان اعلام کرد: در تامین کالا‌های اسای در استان مشکلی وجود ندارد در استان ۳۵۰ تن حواله روغن نباتی صادر شده است و به اندازه یکسال در انبار‌های استان روغن موجود است و در تامین مرغ هم هیچ مشکلی نیست.
وی افزود: روزانه در استان ۱۵۰ تن مرغ کشتار می شود و مردم بدانند که قیمت مرغ در استان زنجان با حداقل قیمت آن در کشور  عرصه می شود.
وی با تاکید به سار‌ی و جار‌ی بودن کمک‌های مومنانه دراستان که از تاکیدات رهبری است گفت: گزارشی از چگونگی کمک مومنانه یوم االعباس که ۱۱۰ هزار بسته توزیع شده ارائه شود که برای کمک‌های مومنانه دیگر تصمیم‌های کارشناسی‌تر گرفته شود.
استاندار زنجان از مدیران استانی خواست به دنبال جذب منابع ملی برای اجرایی شدن طرح‌های مهم استانی باشند.
حقیقی  با اشاره به جلوگیری از برگزاری ۵ عروسی در یک روستا از مردم و اصناف خواست شیو‌ه نامه های بهداشتی رابرای سلامت خود و دیگران رعایت کنند.
وی باانتقاد از عملکرد برخی از اصناف درشهر‌های استان گفت:جوانان خیلی ویروس کرونا راجدی نمی‌گیرندو درحال حاضر کروناویروس در استان درون خانوادگی است.
وی به وضعیت شهر خرمدره که جز ۴۳ شهر قرمز کرونایی کشور است اشاره کرد و گفت: در بررسی‌های به عمل آمده نشان می دهد که رعایت شیوه‌های نامه بهداشتی در این شهرستان روبه بهبود است، اما درشهرستان ابهررعایت شیوه‌های بهداشتی رضایت بخش نیست.
وی با تاکید به زدن ماسک از خانه تا خانه در استان گفت: دستگاه‌ها هم باید وارد چرخه خدمت در مبارزه با کرونا ویروس شودند تا بتواند این ویروس را مهار کرد.
استانداربا بیان اینکه تکریم مردم از الفبای خدمت به مردم است گفت: ایجاد آرامش در جامعه و تکریم ارباب رجوع از ازوظایف اصلی مسئولان استانی است.
حقیقی به انتقاد از عدم پاسخگویی مسئولان شهرستان‌ها در مواجه با مشکلات ودغدغه‌های مردم گفت: پاسخ به مردم وظیفه یک مسئول است و این به هیچ عنوان پذیرفته نیست.
حقیقی از برنامه مطالبه محور صداو سیمای مرکز زنجان هم قدردانی کرد و گفت: مردم باید مشکلات در قاب رسانه مطرح کنند و مسئول مربوطه موظف به پاسخ گویی است.

استاندار زنجان با اشاربه قرار گرفتن در آستانه ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان از روز‌های به یادماندنی و ارزشمند کشور است و دراین شرایط کرونایی باید برنامه‌ها و طرح‌های نوین و ماندگاری اجرا شود.

در پایاین شورای اداری امروز مدیران بانک ها‌ی عامل که در سال ۹۹۹ در اعطای تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی اهتمام داشتند و همچینی از مدیرانی که در تحقق درآمد‌هایی مصوب سال ۹۹ موفق عمل کرده بودند قدردانی شد.
گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کوچه باغ های خدابنده در قاب دوربین
خبر قبلی
«شهید حمزه مقدم» دومین شهید مدافع سلامت استان زنجان لقب گرفت
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 دیدگاه
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

لال شو

آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست