1. اجتماعی
  2. مقابله با اعتیاد نیازمند اراده و بسیج ملی است

کد خبر: 4752

مقابله با اعتیاد نیازمند اراده و بسیج ملی است

مقابله با اعتیادنیازمند اراده و بسیج ملی است

برنامه‌های روز جهانی مبارزه با مواد مخدر  با محوریت مردم و رسانه‌ها باشد

 

 

 

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری زنجان با اشاره به اهمیت مقابله با اعتیاد در جامعه، گفت: مقابله با اعتیادنیازمند اراده و بسیج ملی است.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ کریم اله شعبانی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه در مبارزه با اعتیاد باید از آمار صوری و اقدامات تشریفاتی و فاقد تاثیر عبور کرد و نتیجه گرایی را مد نظر قرار داد، اظهار کرد: درمان و پیشگیری از اعتیاد باید با نسخه های جدید ورویکرد ابتکاری باشد.
وی با بیان اینکه امر مبارزه با اعتیاد باید فراگیر و هدفمند باشد، افزود: برنامه ششم توسعه و طرح ملی مبارزه با مواد مخدر برای شورای هماهنگی مسیر را مشخص کرده است.

در این جلسه شهبازی، دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به اینکه طرح ملی مبارزه با مواد مخدر نقشه راه استان است، تاکید کرد: اعتیاد در راس اسیب های اجتماعی قرار دارد و  برنامه ریزی مناسب و حساس‌سازی اجتماع برای مقابله با اعتیاد نیازمند آمار متقن و پرهیز از محافظه کاری در این حوزه است.
وی با بیان اینکه مردمی کردن مقابله با اعتیاد با عضویت رییس شورای اسلامی استان به عنوان نهاد مردمی فراگیر و مورد وثوق،نماینده تشکل های مردم نهاد استان عملی شد، خاطرنشان کرد: تمام برنامه های پیشگیری و درمان اعتیاد باید با هماهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه نیروی انتظامی بالاترین سهم کشفیات را به خود اختصاص داده است، یادآور شد: برنامه‌های روز جهانی مبارزه با مواد مخدر فارغ از تشریفات با محوریت مردم و رسانه ها و حمایت مسئولان برگزار می شود و شهرداری ها و دهیاری ها تبلیغات محیطی در راستای مقابله با اعتیاد را مد نظر داشته باشند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
قهرمانی تکواندوکار زنجانی در پومسه آسیا
خبر قبلی
تمامی نیروهای امدادی و فرمانداران در حالت آماده‌باش قرار دارند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست